کد خبر : 2062452 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:48 | 27.5K بازدید | 54 دیدگاه

ستاره مورد علاقه کمپانی در بایرن ماندنی شد

آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ که گفته می‌شد به باشگاه رئال مادرید خواهد رفت، تصمیم به ماندن گرفت.

ستاره مورد علاقه کمپانی در بایرن ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن کانادایی از قهرمان رکورددار بوندس‌لیگا در تابستان جاری منتشر شده بود. بخشی از این شایعات به فشارهای اولیه اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه، برای فروش دیویس برمی‌گردد. قرارداد این بازیکن تابستان آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از مونیخ جدا شود؛ سناریویی که بایرن مایل به پذیرش آن نیست. با این حال، در حال حاضر درهای باشگاه رئال مادرید به روی دیویس بسته شده است. آنچلوتی پس از قهرمانی در سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۲-۰ مقابل آتالانتا، قاطعانه اعلام کرد: «بازار نقل و انتقالات ما بسته است و بازیکن جدیدی نخواهم خواست
بایرن برای فروش این مدافع چپ مبلغ ۵۰ میلیون یورو درخواست کرده بود، اما رئال حاضر به پرداخت این مبلغ نبود. طبق اطلاعات بیلد، علاقه کهکشانی‌ها به دیویس اخیرا کاهش یافته بود.

در هفته‌های اخیر، مذاکرات برای تمدید قرارداد دیویس با بایرن متوقف شده است. تنها چند هفته پیش، تماس بین نیک هوسه، مدیر برنامه‌های دیویس، و مسئولان بایرن قطع شد. مدیریت باشگاه دیویس را متهم کرد که با گمانه‌زنی درباره علاقه‌مندی باشگاه‌های دیگر، خواسته‌های خود را به صورت مصنوعی افزایش داده است.

2044224

گفته می‌شود که مدیر برنامه‌های دیویس ۱۶ میلیون یورو دستمزد سالانه به علاوه ۱۵ میلیون یورو پاداش امضا از مدیران بایرن درخواست کرده است. با این حال، گزارش شده که نیک هوسه حاضر به پذیرش بند فروش ۱۵۰ میلیون یورویی در صورت توافق بوده است.

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه، چند روز پیش اعلام کرد: «در مورد دیویس خطر جدایی آزاد وجود دارد، زیرا ما روشن کرده‌ایم که اگر قراردادش را تمدید نکند، اجازه خواهیم داد قراردادش به پایان برسد. او باید بر اساس عملکرد خود تصمیم بگیرد که چه جایگاهی دارد و می‌خواهد بماند یا نه.»

به نظر می‌رسد دیویس در قهرمان رکورددار بوندس‌لیگا خواهد ماند. او حتی شانس حضور در ترکیب اصلی تحت هدایت ونسان کمپانی؛ سرمربی جدید را نیز دارد. سرمربی بلژیکی طرفدار بزرگ این مدافع سریع است.

دیدگاه‌ها