کد خبر : 2062451 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:42 | 48.4K بازدید | 62 دیدگاه

جمعه، با حضور سه ستاره المپیک پاریس از آنتن

پخش زنده قرعه‌کشی جوایز بزرگ ورزش سه

اپلیکیشن آنتن میزبان دو المپین و مربی پر افتخارشان خواهد بود.

پخش زنده قرعه‌کشی جوایز بزرگ ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، یک قرعه‌کشی بزرگ با جوایز با ارزش امروز جمعه ساعت ۱۶ با حضور سه چهره محبوب المپیکی ایران در پاریس ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و ۲۱۶ برنده این قرعه‌کشی مشخص می‌شوند.

ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده، دو ملی‌پوش تاریخ‌ساز تکواندو و مهروز ساعی، مربی محبوب تیم زنان تکواندو، میهمانان این ویژه‌برنامه در اپلیکیشن آنتن هستند.

یک دستگاه خودروی ۲۰۷ جایزه اصلی این قرعه‌کشی است که از طرف لایف استار حامی رسمی کاروان ایران در المپیک به برنده اهدا می‌شود. همچنین ۵ دستگاه موتور بنلی، پنج عدد کنسول پلی‌استیشن ۵ و ۵ عدد اپل واچ به همراه ۲۰۰ پک محصولات لایف‌استار به سایر برندگان اهدا می‌شود تا این قرعه‌کشی شکل بی‌سابقه‌ای به خود بگیرد.

2068611

ناهید کیانی پرافتخارترین ورزشکار زن ایرانی در تاریخ المپیک‌ها است و مبینا نعمت‌زاده نیز چهره محبوب ورزش ایران که در رقابت‌های المپیک موفق به کسب مدال برنز شد. همچین مهروز ساعی، مربی باسابقه و چهره خاص این رشته ورزشی نیز این دو تکواندوکار را همراهی می‌کند. این سه، نکات جالبی از زندگی ورزشی و شخصی را با بینندگان آنتن در میان خواهند گذاشت .

این اولین حضور توامان این سه چهره موردتوجه ورزش ایران در یک ویژه برنامه این چنینی است؛ برنامه‌ای که قرعه‌کشی جوایز آن هم هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها