کد خبر : 2062448 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:30 | 33.1K بازدید | 108 دیدگاه

اورونوف هر وقت اراده کرد برداشت

ربیعی: پرسپولیس عوض شده و زمان می‌خواهد

محمد ربیعی می‌گوید پرسپولیس تیم خطرناکی است و از کسب یک امتیاز مقابل مدافع عنوان قهرمانی، رضایت دارد.

ربیعی: پرسپولیس عوض شده و زمان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در ابتدا گفت: در رابطه با روند بازی، در بازی اول شناخت تیم‌ها از هم کمتر است به خصوص که پرسپولیس در چند پست تغییراتی داشت و نفراتی غالبا ناشناخته بودند. به خاطر همین اتفاق خوب اول بازی برای ما افتاد و توانستیم ابتدای بازی به گل برسیم و طبیعی بود پرسپولیس حمله کند. به بچه‌ها واقعا خسته نباشید می‌گویم.

* طبیعی بود اینطور حمله کنند
با یک نظمی از حملات پرسپولیس جلوگیری کردیم. در انتهای نیمه اول گل خوردیم و توپ به پای قریشی خورد و وارد دروازه شد. نیمه دوم خودمان هم یکی، دو موقعیت خوب داشتیم و حریف هم به عنوان مدعی قهرمانی و مدافع این عنوان طبیعی بود که فشار بیشتری بیاورد.

* چهار بازیکنم را نداشتم
خودم از نظر مربیگری کار سختی داشتیم چراکه کارت ۴ بازیکن ما روز گذشته صادر نشد و دست‌مان خالی بود. چابرادزه شرایط بازی نداشت و ما در جناح چپ و راست پدرام قاصی‌پور و رجبی را نداشتیم. در مرکز زمین هم آزاده و شوشتری را نداشتیم و روی نیمکت دست‌مان خالی بود. جوان خوبی مثل پویا مختاری خوب بازی کرد. ما بازیکنان زیادی از دست دادیم و تا بقیه جا بیفتند زمان می‌برد.

ویدئو: 350171

* از کارخانه انتظار حمایت دارم
تیم ذوب‌آهن با توجه به اینکه سال گذشته توانست خود را به نقطه خوبی برساند، انتظار دارم از مدیرعامل محترم کارخانه و هیئت‌مدیره ما را کمک کنند تا تیم را تقویت کنیم. همه مشکلات را درک می‌کنم ولی انتظار دارم چون بچه‌های ما نشان دادند چقدر ارزشمند هستند و تلاش می‌کنند. هنوز از سال قبل تسویه انجام نشده و وظیفه خودم می‌دانم این خواهش را انجام دهم.

* پرسپولیس به زمان احتیاج دارد
قبول دارم که در زمان بدی گل خوردیم اما زمان خوبی هم گل زدیم. نمی‌توانم بگویم تساوی مقابل پرسپولیس مقابل حریف راضی کننده نیست. باید در این بازی می‌توانستیم بلوک‌های فشرده داشته باشیم و کمتر به این تیم فرصت بدهیم. سطح ارونوف واقعا بالاست و متفاوت است‌ هر موقع اراده می‌کرد عبور یک به یک داشت و فشار اورد. مدافع راست آنها هم خوب بازی کرد. درست است که پرسپولیس ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند را از دست داده اما احمدزاده، پورعلی گنجی و علیپور برگشته‌اند و تیم خطرناکی است. شاید آنها هم با مربی جدید زمان ببرد به شرایط آرمانی برسند. بازی اول لیگ بود و خوشحالم یک امتیاز بیرون از خانه مقابل مدافع عنوان قهرمانی گرفتیم.

ویدئو: 350172

*نیاز به دو بازیکن در خط حمله دارم
من افتخار داشتم یک سال سرمربی آلومینیوم بودم و بی‌نهایت برای این میزبانی تشکر می‌کنم. کیفیت زمین فوق‌العاده بود. نفراتی را در خط حمله از دست دادیم و تیم در جلوی زمین حداقل نیاز به دو بازیکن دارد. حتی تلاش‌هایی داشتیم و بازیکن ایرانی و خارجی که در تاکتیک ما باشند، پیدا نکردیم.

*لیگ چهار تیم مدعی دارد
لیگ را واقع‌بینانه بررسی کنیم، لیگ چهار مدعی یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان دارد. دو فصل متوالی هم تیم من پنجم شد. تیم این فصل پرسپولیس هم مثل تمام تیم‌های قبلی پرسپولیس از مدعیان قهرمانی است و تیمی است که برای قهرماتی بسته می‌شود. باید وسعت هدف گذاری‌اش را علاوه بر مدعی بودن برای قهرمانی بر قهرمانی در آسیا ببرد. اما این‌ها باعث نمی‌شود تیم ما و امثال ذوب‌آهن باور مبارزه و شگفتی‌سازی را برای خود ایجاد نکنند اما باید نصف آن تیم‌ها حداقل دست‌مان باز باشد. این باور داریم مثل فصل قبل تیم محترمی باشیم.

*باید دست‌مان برای تعویض بازتر باشد
هفت تعویضی بزرگسال در لیست کم است و پیشنهاد من این است حداقل به ۱۰ نفر برسد. دست‌مان برای تعویض باز باشد به پویایی بازی کمک می‌کند و خواهشم از سازمان لیگ این است.

*برای VAR فریاد زدم
چندین سال فریاد زدم و ممنونم بابت این موضوع. حیدری امشب عالی سوت زد و هیچ اعتراضی هم نبود. امیدوارم به جایی برسیم که تمام بازی‌ها با VAR باشد که ناحقی نشود.

دیدگاه‌ها