کد خبر : 2062447 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:23 | 53.2K بازدید | 178 دیدگاه

سانتیاگو کانیزارس:

کورتوا بهترین دروازه‌بانی است که تا به حال دیده‌ام

سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق اسپانیا، می‌گوید به نظر او هیچ دروازه‌بانی بهتر از تیبو کورتوا وجود ندارد.

کورتوا بهترین دروازه‌بانی است که تا به حال دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سوپرجام اروپا آتالانتا را شکست داد و کارشناسان برنامه لاپیزارا د کوئینتانا این بازی حساس به ویژه عملکرد تیم کارلو آنچلوتی را آنالیز کردند.

به همین مناسبت الکس دی لیانو، سانتیاگو کانیزارس و میگل آنخل رومان در یک میزگرد شرکت کردند. دروازه‌بان سابق والنسیا عملکرد تیبو کورتوا را تحلیل کرد و او را یک دروازه‌بان قابل می‌داند.

کانیزارس گفت: "از نظر من، کورتوا بهترین دروازه‌بانی است که تا به حال دیده‌ام، واقعا اینطور فکر می‌کنم، من دروازه‌بانی بهتر از او ندیده‌ام."

کانیزارس با اشاره به دروازه‌بان رئال مادرید و عملکرد خوبی که در حال حاضر و در طول دوران حرفه‌ای خود داشته، صحبت‌های خود را آغاز کرد. او همچنین درباره بازگشت کورتوا از مصدومیت و عملکرد خوب او مقابل آتالانتا صحبت کرد.

2068607

"کورتوآ از زمانی که به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی مصدوم شد، شش بازی انجام داده و طی آن دو فینال حساس را تجربه کرده که البته گلی دریافت نکرده است.

دیروز او یک سیو انجام داد که 80 درصد دروازه بان‌ها آن را انجام نمی‌دهند و 20 درصد دیگر هم هستند که حداقل یک بار در زندگی‌شان آن را انجام می‌دهند.

منطقی به نظر می‌رسد، مثل دوران مسی که هر آخر هفته گل می‌‌زد و انگار که کار آسانی انجام می‌دهد.

کورتوا ضربات سختی را که به گوشه دروازه می‌روند، متوقف می‌کند که انگار در فوتبال عادی است اما اصلا اینطور نیست. این مرد همیشه این سیوها را در ماه اوت و سپتامبر انجام می‌دهد. یک اتفاق خیلی بزرگ است. من بعید می‌دانم شخصی شبیه به کورتوا را ببینم. از بس که او آسان توپ‌ها دریافت می‌کند، انگار که اندازه دروازه‌اش مثل دروازه فوتسال است."

دیدگاه‌ها