کد خبر : 2062442 | 25 مرداد 1403 ساعت 22:08 | 5.2K بازدید | 6 دیدگاه

پرسپولیس باید در شهر خودش میزبانی کند

رحمان رضایی: کانال تیم ملی برای همه باز است

رحمان رضایی می‌گوید از دعوت دوباره احمد نوراللهی اطلاعی ندارد.

رحمان رضایی: کانال تیم ملی برای همه باز است

به گزارش “ورزش سه”، رحمان رضایی مربی تیم ملی در حاشیه دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من امیدوارم شرایط طوری باشد که پرسپولیس در تهران بازی کند و همه تیم‌ها باید در شهر خودشان میزبان باشند.

وی افزود: بازیکنانی مدنظر ما بودند و بازیکنانی هم می‌توانند در این چند روز ملی‌پوش شوند و به همین خاطر آمدیم بازی را ببینیم. کانال برای همه باز است که ملی‌پوش شوند.

او درباره برگزاری بازی تیم ملی در فولادشهر عنوان کرد: آزادی آماده نبود و مجبور هستیم در اصفهان بازی کنیم.  چمن ورزشگاه نقش جهان آماده نیست اما چمن ورزشگاه فولادشهر مناسب است و امیدوارم ذوبی‌ها بتوانند از این بازی میزبانی کنند.

1919691

رضایی در مورد سطح بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت:  تازه شروع لیگ است، به نظر من هر دو تیم منطقی و محتاطانه بازی کردند.  پرسپولیس یک خرده برتری دارد اما ذوب‌آهن هم محتاطانه بازی می‌کند و قصد دفاع از نتیجه را دارد.  آنها موقعیت خوبی هم داشتند اما امیدوارم دو تیم راضی باشند از نتایج.

مربی تیم ملی درباره کاستی امکانات تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون تا اینجا امکانات لازم را در اختیار گذاشته و همه می‌دانند مشکل زمین است. این به فدراسیون برنمی‌گردد. استادیوم آزادی متعلق به پرسپولیس و استقلال است و متولی آن هم یک سری دیگر است.  

او در خصوص حل مشکل احمد نوراللهی توضیح داد: این که صحبتی شده یا نه من اطلاعی ندارم.

رضایی در مورد استفاده از  وی‌ای‌ار گفت: امکانات اراک خوب است و زمین خوبی هم دارند و هواداران هم استقبال خوبی داشتند. حضور وی‌ای‌ار هم خوب است و مخصوصا در مورد صحنه‌های شک‌برانگیز، کمک‌کننده خواهد بود. امیدوارم این تکنولوژی در تمام استادیوم‌ها باشد و این کمک خوبی به فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها