کد خبر : 2062437 | 26 مرداد 1403 ساعت 02:50 | 38.3K بازدید | 4 دیدگاه

میهمانی عجیب موراتا قبل از طلاق جنجالی

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی، قبل از رسمی شدن جدایی‌اش از آلیس کامپلو، یک میهمانی در مادرید برگزار کرد.

میهمانی عجیب موراتا قبل از طلاق جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه 12 آگوست، یکی اتفاق عجیب در دنیای فوتبال رخ داد و جدایی یک زوج مشهور در فوتبال اروپا رسمی شد. این جدایی بین آلوارو موراتا و  آلیس کامپلو رخ داد. این زوج در مجموع 8 سال با هم بودند و چهار فرزند دارند.

آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال بودند و عکس‌های زیادی در کنار یکدیگر منتشر کردند. علاوه بر این موارد زیادی وجود داشت که این بازیکن ایتالیایی در سخت‌ترین لحظات از همسرش دفاع می‌کرد.

پس از جدایی، شایعات زیادی منتشر شد، چیزی که خود آلوارو موراتا با پیامش به آن پایان داد:"برای یک دقیقه هم که شده داستان نسازید، چون تکرار می‌کنم: هیچ‌وقت بی‌احترامی نبوده، فقط سوءتفاهم‌های فراوانی بود که کم‌کم همه چیز را فرسوده می‌کنند."

به همین ترتیب آلیس کامپلو نیز این موضوع را تکذیب کرد و در گفتگو با ایزابل راباگو، خبرنگار اسپانیایی، گفت:"آلوارو و من تصمیم به جدایی گرفتیم و این سخت‌ترین تصمیمی است که تا به حال در زندگی خود گرفته‌ایم. می‌خواهم همانطور که او اعلام کرده، روشن کنم که هیچ شخص ثالثی یا هیچ نوع بی‌احترامی از طرفین وجود نداشته است."

2068589

طبیعی است که این دو بعد از جدایی شرایط بسیار سختی را سپری کنند. با این حال، لحظات متفاوتی هم وجود دارد که به گزارش رسانه‌ اسپانیایی "سوسیالیت"، این بازیکن از آن لذت برده است. از روز شنبه، 10 آگوست، او با گروهی از دوستانش به مادرید رفت تا آماده یک میهمانی شود.

یکی از شاهدان این مهمانی خصوصی با این برنامه اسپانیایی صحبت کرد و در آنجا اظهار داشت که تنها گروه کوچکی از افراد ویژه وجود داشتند. این منبع گفت:"باید از در پشتی وارد یک مکانی می‌شدیم که زیر زمین بود، یک اتاق عایق صدا و نمی‌توانید خارج از آن، چیزی را که در آنجا اتفاق می‌افتد بشنوید."

دیدگاه‌ها