کد خبر : 2062435 | 25 مرداد 1403 ساعت 21:49 | 12.5K بازدید | 24 دیدگاه

نمی‌دانم زمین در یک هفته چه تاثیراتی داشته

آلمیدا: امیدوارم مورایس فردا به بازی برسد!

آلمیدا مربی پرتغالی تیم سپاهان درباره شرایط زردپوشان در آستانه مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

آلمیدا: امیدوارم مورایس فردا به بازی برسد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان اصفهان در شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران قرار است به مصاف چادرملو اردکان برود و هوگو المیدا دستیار ژوزه مورایس پرتغالی با حضور در نشست خبری به جای سرمربی این تیم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه بود. 
آلمیدا در ابتدای صحبت‌های خود درباره شروع فصل لیگ اظهار داشت: فردا فصل است و این سال سوم است که اینجا حضور داریم و امیدوار هستیم فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم. همینطور آرزوی بهبودی و بهترین‌ها را برای آقای مورایس داریم تا بهتر شوند و برای فردا خودشان را برسانند.

او ادامه داد: بازیکنان زیادی از ما جدا شدند اما بازیکنان جوان زیادی را برای شروع فصل به خدمت گرفتیم. بچه‌ها بسیار آماده هستند و در فرم خوبی قرار دارند تا فردا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

آلمیدا درباره کیفیت ضعیف زمین نقش جهان اصفهان توضیح داد: این یک حقیقت است و زمین واقعا خوب نیست. در بازی با الشباب هم همین باعث شد که خوب نباشیم. این هفته نمی‌دانم کیفیتش نسبت به هفته قبل چطور شده اما باید بازی خودمان را انجام دهیم و فصل را با ۳ امتیاز شروع کنیم. کیفیت چمن هرگز مهم نیست و فقط باید بهترین خودمان باشیم.

او ادامه داد: سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران انتظار قهرمانی دارند. ما سال اول قهرمانی را به خاطر ۱ امتیاز از دست دادیم اما سال قبل با اتفاقات زیادی همراه بود و این فوتبال است؛ ما برای برد به بازی می‌رویم چون آنها بهترین هستند و ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و ۳ امتیاز هر بازی را کسب کنیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید سه امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم.

مربی تیم سپاهان درباره شرایط جذب بازیکنان خارجی تاکید کرد: در حال حاضر تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، بازیکنانی هستند که داریم. بازیکنان جوانی داریم و استعدادهای خوبی هستند. سعی داریم ایده‌های تاکتیکی خودمان را در ذهن‌شان جا بیندازیم و اینکه چه کسی می‌آید مهم است اما برای ما الان فقط بازی فردا مهم است. نگرش ما این است که فقط بازی را ببریم.

دیدگاه‌ها