کد خبر : 2062414 | 25 مرداد 1403 ساعت 20:29 | 4.7K بازدید | 12 دیدگاه

چهارمین گل علیاری برابر سرخابی‌های پایتخت!

چهار مورد از 22 گل مجید علیاری در رقابت‌های لیگ برتر، به استقلال و پرسپولیس بوده است.

چهارمین گل علیاری برابر سرخابی‌های پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری موفق شد خیلی زود و در ثانیه 43 دیدار برابر پرسپولیس، موفق به گلزنی شود. گلی که به عنوان نخستین گل بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شناخته می‌شود.

نکته جالب درباره علیاری این است که این چهارمین گل او به دو تیم بزرگ پایتخت بود. او پیش از این یک بار دروازه پرسپولیس و دو مرتبه هم دروازه استقلال را باز کرده بود.

علیاری زمانی‌که در مس رفسنجان عضویت داشت، در ورزشگاه آزادی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند که البته آن بازی با شکست سه بر یک مسی‌ها به پایان رسید.

او سپس و زمانی‌که عضو فولاد بود، باز هم در آزادی و این برابر مقابل استقلال موفق شد گلزنی کند. در آن بازی، جواد نکونام هدایت فولادی ها را بر عهده داشت و بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

علیاری فصل قبل و برای سومین بار در ورزشگاه آزادی پایش به گلزنی باز شد و توانست مقابل استقلال گلزنی کند. البته آبی‌ها بازگشت فوق‌العاده‌ای داشتند و در نیمه دوم 2 گل به ثمر رساندند و دو بر یک پیروز شدند.

2068541

حالا این بازیکن بلند قامت در جدال برابر پرسپولیس نیز گلزنی کرد تا چهار مورد از 22 گلی که تاکنون در لیگ برتر به ثمر رسانده، مقابل استقلال و پرسپولیس بوده باشد.

نکته جالب تر اینکه هر چهار گل او قبل از دقیقه 23 به ثمر رسیده اند. او برابر استقلال در دقایق 6 و 16 و برابر پرسپولیس نیز در دقایق 23 و 1 موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها