کد خبر : 2062370 | 25 مرداد 1403 ساعت 17:52 | 12.3K بازدید | 42 دیدگاه

افتتاحیه لیگ برتر تحت تاثیر 7 خارجی تازه وارد!

پنج بازیکن و دو سرمربی خارجی امروز اولین حضور خود در لیگ ایران را تجربه خواهند کرد.

افتتاحیه لیگ برتر تحت تاثیر 7 خارجی تازه وارد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز سه مسابقه در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد و در 6 تیمی که به میدان خواهند رفت 6 بازیکن خارجی جدید حضور خواهند داشت که فوتبال‌دوستان ایرانی آماده رونمایی از آنها هستند!

2 بازیکن در ترکیب پرسپولیس و 4 بازیکن در جمع‌آبی‌های خوزستان، خارجی‌های جدید لیگ برتر هستند، الکسیس گندوز، ایوب العملود در تیم پرسپولیس و- تیوی بیفوما، دیمیتریوس چانزیسایاس، کاینا نونس، مومل عبدالرضا بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار خواهند گرفت.

در این بین الکسی گندوز یکی از بازیکنانی است که با کش و قوس فراوانی به پرسپولیس پیوست و باید جای ستاره این تیم علیرضا بیرانوند را پر کند و در پست کلیدی به میدان می‌رود و هواداران پرسپولیس با حساسیت بالایی عملکرد این بازیکن را زیر نظر خواهند گرفت.

2068474

ایوب العملود یکی از بازیکنان آماده پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی بود و او هم جانشین دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن کلیدی پرسپولیس شده و با توجه به بالانس نبودن سمت چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس، درخشش او باعث امیدواری سرخ‌ها خواهد شد.

2068475

در بین بازیکنان استقلال خوزستان تیوی بیفوما بازیکنی با رزومه جذاب است که در کنار ساویو روبرتو می‌تواند جان تازه‌ای به خط هافبک استقلال خوزستان بدهد و یکی از سوپرایزهای لیگ بیست و چهارم باشد، مومل عبدالرضا و کاینا نونس دو بازیکن دیگری هستند که احتمال بازی آنها وجود خواهد داشت، اما دیمیتریوس چانزیسایاس مدافع 2 متری استقلال خوزستان صبح امروز تازه به ایران رسید و در این مسابقه غایب خواهد بود.

2068473

البته در این مسابقات گاریدو و بوژوویچ هم برای اولین بازی هدایت پرسپولیس و استقلال خوزستان را بر عهده خواهند گرفت و آنها هم جز خارجی‌های تازه وارد لیگ حساب می‌شوند!

2068476

کیفیت بالای این دو سرمربی و شش بازیکن خارجی تازه وارد می‌تواند لیگ را در سطح بالاتری قرار دهد و باید منتظر ماند و دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها