کد خبر : 2062365 | 25 مرداد 1403 ساعت 17:22 | 220.5K بازدید | 789 دیدگاه

بدون طرح خاصی و با یقه و سرشانه سفید

کیت جدید استقلال: ساده و غیرمنتظره! (عکس)

باشگاه استقلال در شرایطی از کیت‌های جدید خود رونمایی کرد که البته چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفته است.

کیت جدید استقلال: ساده و غیرمنتظره! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از باشگاه‌های مختلف و مدعیان قهرمانی، بالاخره استقلال هم از کیت‌های جدید خود برای فصل آینده رونمایی کرد. آبی‌پوشان به عنوان یکی از آخرین تیم‌های لیگ برتر، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامی باشگاه، لباس‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

البته علت دیرهنگام کیت‌های جدید استقلال، بدقولی شرکت تولیدکننده لباس عنوان شده است و جالب اینکه حتی پس از رسیدن لباس‌های جدید آبی‌پوشان و رونمایی از آن، از سوی هواداران این تیم مورد استقبال قرار نگرفته و آنها اعتقاد دارند که لباس‌های تیم بیش از حد ساده است.

در کیت‌های استقلال که یقه‌دار و مانند همیشه به رنگ آبی است، یک بخش سفیدرنگ نیز از بالای شانه تا روی آستین امتداد پیدا کرده تا حس نوستالوژی یکی از طرح‌های قدیمی باشگاه را نشان دهد. جالب این است که طرح مذکور، مخصوص شرکت پوما بوده و معمولا دیگر شرکت تولید البسه حق استفاده از این طرح انحصاری را ندارند اما در کیت‌های جدید استقلال از این ایده استفاده شده است.

2068456
2068461

اما موضوع اصلی، سادگی بیش از حد در بخش اصلی کیت است. از بالا تا پایین کیت استقلال، تنها رنگ آبی دیده می‌شود و برخلاف سایر تیم‌ها، هیچ طرح خاص، نقش برجسته، رنگ متفاوت، نماد یا نشانه مکان خاصی از تهران یا ایران و حتی طرح‌های بته جقه دیده نمی‌شود و بخش اصلی کیت، به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است.

علاوه بر این، نام هیچ اسپانسری نیز مقابل کیت استقلال دیده نمی‌شود و حتی اثری از لوگو هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه نیز روی لباس آبی‌پوشان نیامده است. هنوز به درستی مشخص نیست که علت عدم درج نام اسپانسر چیست و اینکه آیا قرار است نام مالک باشگاه در قسمت جلو پیراهن درج شود و یا آبی‌ها با اسپانسر خاصی به توافق خواهند رسید.

2068458
2068460
2068459
2068457

به هر شکل و در شرایطی که استقلال فردا باید در قزوین به مصاف شمس‌آذر برود، طرح بیش از حد ساده کیت‌های این تیم، صدای هواداران را درآورده و باید دید که آیا در ادامه طرح جدیدی جایگزین کیت فعلی می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها