کد خبر : 2062359 | 25 مرداد 1403 ساعت 16:20 | 16.9K بازدید | 55 دیدگاه

معارفه خرید 51 میلیون یورویی بایرن

بایرن برای ستاره جدیدش کیک برید! (عکس)

امروز مراسم معارفه میشل اولیسه، ستاره جدید خط حمله بایرن، به شکل جالبی در باشگاه مونیخی برگزار شد.

بایرن برای ستاره جدیدش کیک برید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک روز قبل از بازی با اولم در جام حذفی المان ستاره فرانسوی به هواداران بایرن معرفی شد.

اولیسه به‌خصوص بعد از درخشش با پیراهن تیم ملی فرانسه در ‏المپیک 2024 پاریس مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد ‏هواداران بایرن مونیخ که قبل از شروع المپیک شناختی جزئی از ‏اولیسه داشتند حالا شیفته این جوان فرانسوی شوند. ‏

2068439

اولیسه سه‌شنبه وارد دفتر بایرن مونیخ شد و ویدیویی از ‏خوشامدگویی بازیکنان بایرن مونیخ به او منتشر شد. اولیسه سپس ‏در اختیار تیم پزشکی باشگاه قرار گرفت تا وضعیت بدنی‌اش را در ‏آستانه اضافه شدن به تمرین‌ها به دقت بررسی کنند.‏ او دیروز با بایرن اولین تمرین خود را پشت سر گذاشت. بایرن برای خرید او 51 میلیون یورو هزینه کرده است.

در ابتدای مراسم مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، کیکی به مناسبت کسب مدال نقره فوتبال المپیک پاریس تقدیم اولیسه کرد. اولیسه با فرانسه در فینال به اسپانیا باخت و از رسیدن به مدال طلا باز ماند.

2068437

در ادامه اولیسه پاسخ سوالات خبرنگاران را داد:

اولیسه درباره اولین روزهای حضورش در بایرن گفت: «همه چیز خوب است و تا اینجا شرایط مطلوب بوده است. همه به من خوش‌آمد گفتند و حس خوبی از هم تیمی‌ها و مربی جدیدم گرفتم.»

اولیسه در مورد تفاوت بوندسلیگا نسبت به لیگ برتر گفت: «احتمالا کمی متفاوت است. اما من سطح تفاوت را نمی‌دانم.»

2068438

اولیسه در مورد جمال موسیالا گفت: «وقتی جوان‌تر بودیم مدتی با هم در چلسی بازی کردیم. او بازیکن بزرگی است و من خیلی خوشحالم که دوباره کنار او بازی خواهم کرد.»

اولیسه درباره بازیکنان فرانسوی قبلی بایرن گفت: «من فرانک ریبری را خیلی دوست دارم. وقتی به بازیکنان فرانسوی که برای بایرن بازی کردند فکر می‌کنم، بیشتر او به ذهنم می‌آید.»

2068440

دیدگاه‌ها