کد خبر : 2062355 | 25 مرداد 1403 ساعت 15:52 | 20.8K بازدید | 49 دیدگاه

امیدوارم رئال با او به ما ببازد

انریکه: امباپه رفت، لطفا بیخیال ما شوید!

لوئیس انریکه از اینکه در نخستین نشست خبری فصل بازهم از او سوالاتی در مورد کیلیان امباپه مطرح کردند، شگفت‌زده شد.

انریکه: امباپه رفت، لطفا بیخیال ما شوید!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، امروز در نشست خبری نخستین بازی فصل پاریسی‌ها که فردا مقابل لو هاور، برگزار می‌شود حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. جالب اینکه چندین سوال در مورد کیلیان امباپه مطرح شد. برای بسیاری جای سوال است که پی اس جی چطور جای خالی کیلیان را پر خواهد کرد.

انریکه نحوه جبران جای خالی امباپه را اینگونه توضیح داد: «به هر نحوی که می‌توانیم باید این کار را انجام دهیم. اگر کسی باشد که بتواند گل بزند، ما درها را به روی او نمی‌بندیم. ما چهار مهاجم داریم که هر کدام حداقل می‌توانند 12 گل بزنند که ضربدر چهار می‌شود 42 گل. این بیشتر از 40 گل امباپه است که آمار خوبی خواهد بود.»

2068434

انریکه ادامه داد: «این یک چالش هیجا‌ن‌انگیز است برای اینکه نشان دهیم، فوتبال یک ورزش تیمی است. همه ما کیلیان و ویژگی‌های او را به عنوان یک بازیکن می‌شناسیم، اما به عنوان یک مربی، به عنوان یک تیم، این یک فصل چالشی و هیجان‌انگیز برای همه است. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمان شویم و برای این کار باید در حمله و دفاع پیشرفت کنیم. نظر من این است که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.»

اولین بازی و گل امباپه برای رئال مادرید: «سوپرجام اروپا را ندیدم. خدای من چقدر اسپانیایی‌ها در این نشست زیاد هستند. شما هنوز اینجایید؟ تا کی؟ حقیقت این است که انتظار نداشتم بیشتر از این در مورد امباپه از من بپرسید، اما من هم چیزی برای پنهان کردن ندارم. یک فرد و بازیکن منحصر به‌فرد و استثنایی که من او را ستایش می‌کنم. همچنین از برادرش که او نیز از جمع ما جدا شد. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، مگر زمانی که مقابل ما بازی کند. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم ولی امیدوارم رئال مادرید به ما ببازد.»

دیدگاه‌ها