کد خبر : 2062347 | 25 مرداد 1403 ساعت 14:47 | 24.2K بازدید | 44 دیدگاه

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن در دیدار امروز

دژ مستحکم گاندوها، اولین سد محکم مقابل پرسپولیس

ذوب‌آهن به احتمال زیاد با یک ساختار دفاعی منسجم مقابل پرسپولیس حاضر شود.

دژ مستحکم گاندوها، اولین سد محکم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در بازی سخت و حساس مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت و محمد ربیعی شروع دشواری را در لیگ بیست و چهارم تجربه خواهد کرد.

ذوب‌آهن در فصل آینده بازیکنان دفاعی خوبی را در اختیار دارد و در پست‌های مدافع میانی و کناری سرشار از بازیکنان مستعد و توانمند که کار ربیعی را برای یک ساختار دفاعی منسجم ساده‌تر خواهد کرد.

پارسا جعفری و داوود نوشی‌صوفیانی دو دروازه‌بانی هستند که وظیفه حراست از دروازه ذوب‌آهن را در اختیار دارند که حضور جعفری در این مسابقه احتمال بالاتری دارد.

به احتمال زیاد ربیعی در این مسابقه با 3 مدافع میانی به میدان خواهد آمد، محمد قریشی، رامتین سلیمان‌زاده و فریبرز گرامی بازیکنانی هستند که در ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن قرار خواهند گرفت.

از بین شایان مصلح، گریگول چاپرادزه و پدرام قاضی‌پور یک بازیکن در سمت چپ حضور پیدا خواهد کرد و امیرحسین جدی در سمت راست ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت.

1964005

حضور کامیابی‌نیا، فردین یوسفی و محسن آذرباد در خط میانی دور از امکان نخواهد بود و ترکیب خوبی از بازیکنان جنگنده و خلاق در میانه میدان شکل خواهد گرفت.

حضور مجید علیاری به عنوان مهاجم هدف و احتمالا سبحان خاقانی در خط حمله با توجه به انگیزه‌های خاص این بازیکن امکان‌پذیر خواهد بود، البته این ترکیب با توجه به داشته‌های ذوب‌آهن روی نیمکت در نظر گرفته شده و ممکن است ربیعی با سورپرایزی خاص مقابل پرسپولیس حاضر شود.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل پرسپولیس:

پارسا جعفری - محمد قریشی - رامتین سلیمان‌زاده - فریبرز گرامی - گریگول چاپرادزه - امیرحسین جدی - کمال کامیابی‌نیا - فردین یوسفی - محسن آذرباد - سبحان خاقانی - مجید علیاری

دیدگاه‌ها