کد خبر : 2062339 | 25 مرداد 1403 ساعت 14:03 | 25.1K بازدید | 60 دیدگاه

رابطه تله‌پاتیک امباپه و بلینگام: تو نبودی، گل نمی‌زدم!

کیلیان امباپه معتقد است که به دلیل و عملکرد خوب جود بلینگام موفق به گلزنی برای رئال مادرید شده است.

رابطه تله‌پاتیک امباپه و بلینگام: تو نبودی، گل نمی‌زدم!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه شب گذشته بالاخره به آرزوی دوران کودکی‌اش رسید و موفق شد با پیراهن رئال مادرید برای اولین‌بار در یک دیدار رسمی به میدان برود و این بازی با گلزنی او برای این تیم بیش از پیش خاص و به یاد ماندنی شد.

این ستاره فرانسوی گل دوم رئال در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا برابر آتالانتا را روی پاس ارسالی توسط جود بلینگام به ثمر رساند تا در کسب اولین عنوان قهرمانی این فصل برای تیمش تاثیرگذار ظاهر شده باشد.

امباپه پس از پایان بازی درباره گلی که به ثمر رساند به خبرنگاران گفت: "هم تیمی‌های من به حرکاتم در زمین توجه می‌کنند و این کاری بود که جود هم انجام داد. او اول به سمت چپ دوید و سپس به طرف راستش برگشت و به همین دلیل سبک دویدن من هم تغییر کرد. وانمود کردم که قصد دارم به سمت دیگری بدوم و او یک توپ فوق‌العاده را به من رساند. درجه یک و عالی!"

همکاری بلینگام و امباپه و همچنین رابطه خوب آنها با وینیسیوس و رودریگو در ترکیب رئال در بازی شب گذشته هواداران این تیم را امیدوار به درخشش خط حمله رئال در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و تکرار عناوین قهرمانی در این مسابقات کرده است.

دیدگاه‌ها