کد خبر : 2062335 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:42 | 31.5K بازدید | 18 دیدگاه

منتظر چراغ سبز: مدافع بارسا در یک قدمی اتلتیکو

کلمنت لنگله برای پیوستن به اتلتیکو مادرید به توافق رسیده و منتظر به نتیجه رسیدن مذاکرات دو باشگاه است.

منتظر چراغ سبز: مدافع بارسا در یک قدمی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، لنگله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی قرضی و یک ساله بارسلونا را ترک کرد و به استون ویلا پیوست اما در پایان فصل بار دیگر در اختیار این تیم قرار گرفت.

رسانه‌های نزدیک به بارسا مدعی شده بودند که عملکرد خوب او در تمرینات پیش فصل توانسته توجه هانسی فلیک را جلب کند و این احتمال وجود دارد که او فصل آینده را در بارسا بماند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای او به شکل متفاوتی پیش رفته است.

اتلتیکو مادرید که هزینه قابل توجهی برای جذب ستاره‌های جدید پرداخت کرده از مدتی قبل به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش بود نتوانسته است بازیکنان مد نظرش را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد و به همین دلیل مذاکرات با این مدافع فرانسوی را آغاز کرد و خیلی زود هم با او به توافق رسید.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که لنگله آماده است که قراردادش با این باشگاه را به امضا برساند و منتظر توافق نهایی بارسلونا با اتلتیکو و چراغ سبز این باشگاه به او برای جدایی است. او پیش از این چندین پیشنهاد از عربستان و ترکیه و حتی کشورش فرانسه داشت اما ترجیح داد که همچنان به حضورش در اسپانیا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها