کد خبر : 2062333 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:39 | 30.9K بازدید | 20 دیدگاه

دعوا سر پول: ستاره جنجالی بارسا فروش نمی‌رود!

بارسلونا و اورتون بر سر مبلغ انتقال ویتور روکه هنوز به توافق قطعی نرسیده‌اند.

دعوا سر پول: ستاره جنجالی بارسا فروش نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، برکناری ژاوی از هدایت بارسلونا توسط مدیران این باشگاه در روزهای پایانی فصل گذشته و انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید باعث شد که روکه به آینده‌اش در این تیم امیدوار باشد.

این بازیکن تمام تلاشش را برای جلب نظر مربی آلمانی جدیدش به کار گرفت اما نتوانست او را با عملکردش در تور پیش فصل آمریکا متقاعد کند و به این ترتیب مدیران بارسلونا به صورت جدی به فکر فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی افتادند.

در چند روز اخیر نامه باشگاه‌های بسیاری از عربستان و همچنین لاتزیو به عنوان مشتریان جدی این بازیکن مطرح شد اما حالا گفته می‌شود که اورتون به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی است و مذاکرات با بارسلونا برای انجام این انتقال را آغاز کرده است.

2055209

حالا موندو دیپورتیوو خبر داده است که پیشنهاد اورتون برای به خدمت گرفتن روکه ۳۰ میلیون یورو به علاوه ۴ میلیون بند پاداش است اما بارسلونا حاضر نیست که پیشنهادی کمتر از ۳۵ میلیون یورو را بپذیرد.

مدیر برنامه بازیکن پیش از این مدعی شده بود که تنها به صورت قرضی از بارسا جدا خواهد شد فرصت بازگشت به این تیم را داشته باشد اما مدیران بارسا تصمیم گرفتند که او را به صورت دائمی به فروش برسانند تا بتواند بودجه مد نظرشان برای خرید بازیکنان جدید را تامین کند و دیگر تمایلی به ادامه این همکاری ندارند.

دیدگاه‌ها