کد خبر : 2062332 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:36 | 6.9K بازدید | 12 دیدگاه

با گزینه‌های زیادی صحبت کرده بودیم؛

میرزابیگی: برنامه درخشان مطابق خواسته داماش است

علی میرزابیگی توضیحاتی در خصوص انتخاب سرمربی جدید داماش ارائه کرد.

میرزابیگی: برنامه درخشان مطابق خواسته داماش است

به گزارش "ورزش سه"، علی میرزابیگی، قائم مقام باشگاه داماش با بیان اینکه از زحمات علی نظرمحمدی و همکاران وی در تیم داماش تشکر می‌کنیم اظهار داشت: نظرمحمدي افتخار تيم داماش و شهر رشت و از مربيان حرفه‌اي فوتبال است و احترام زيادي براي وي قائل هستيم و طي ساليان گذشته زحمات زيادي را براي اين باشگاه متحمل شده در عين حال هميشه و حتي اكنون عضوي از خانواده داماش بوده كه براي او و همكاران سال گذشته‌اش آرزوي موفقیت و سلامتي می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه برای انتخاب سرمربی با گزینه‌های زیادی صحبت کردیم گفت: مسئولان تیم داماش با مسعود شجاعی، مهدی پاشازاده، حمید درخشان و فرهاد حمیدوای برای در اختيار گرفتن سکان هدایت تیم مذاکره کردند.

وی افزود: آقای شجاعی تمایلی به فعالیت در ليگ دسته اول‌ نداشتند و به همین دلیل از جمع گزینه‌های تیم داماش حذف شدند.

میرزابیگی با بیان ‌اینکه در جلسات متعددی با گزینه‌های مورد نظر بحث و تبادل نظر کردیم افزود: در این جلسات در خصوص برنامه‌های آنها برای تیم داماش بحث و گفت‌وگو کردیم.

قائم مقام باشگاه داماش با اشاره به اینکه از بین گزینه‌های مذکور برنامه‌های درخشان به اهداف باشگاه داماش نزدیک‌تر بود عنوان کرد: برنامه‌های آقاي درخشان كه از مفاخر ملي و مربيان باسابقه و باتجربه هستند، مطابق با خواسته‌های باشگاه داماش در فصل جدید بود. همچنین از زحمات آقايان پاشازاده و‌ حمیداوی به جهت رفتار حرفه‌اي و حضور در جلسات تعيين سرمربي، ارائه برنامه و همکاری صميمانه با باشگاه داماش تشکر و قدرداني ويژه مي‌كنم.

دیدگاه‌ها