کد خبر : 2062328 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:26 | 22.1K بازدید | 40 دیدگاه

قراردادش ثبت نشده

دنی اولمو اولین بازی فصل را از دست داد

بر خلاف ادعای مطرح شده بارسلونا هنوز موفق نشده قرارداد دنی اولمو را در لالیگا ثبت کند، ضمن اینکه او از نظر بدنی نیز آماده نیست.

دنی اولمو اولین بازی فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برخی منابع ادعا کردند که بارسا قرارداد دنی اولمو را ثبت کرده و او مشکلی برای بازی شنبه شب مقابل والنسیا نخواهد داشت اما در واقع اینطور نیست.

خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرینگیتو، گفت که باشگاه هنوز قرارداد اولمو را ثبت نکرده و اگر تا قبل از بازی این کار را انجام دهد نیز شرایط فیزیکی بازیکن به گونه‌ای نیست که توان بازی داشته باشد. ضمن اینکه هانسی فلیک نیز فعلا اصراری برای استفاده از او ندارد.

در پست اولمو بارسا بازیکنان خوب دیگری دارد که برای مستایا در دسترس هستند. مربی آلمانی ترجیح می‌دهد از اولمو زمانی که در فرم 100 درصدی است استفاده کند تا خطر هرگونه مصدومیتی از بین برود. هدف این است او برای بازی شنبه دو هفته بعد مقابل اتلتیک در دسترس باشد.

اولمو در بازی دوشنبه گذشته برابر موناکو در جام خوان گامپر نیز به میدان نرفت. او اخیرا با رقم 60 میلیون یورو از لایپزیش به خدمت گرفته شده و بارسا دو هفته وقت دارد قراردادش را ثبت کند.

دیدگاه‌ها