کد خبر : 2062326 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:21 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیت نادر برای مچ پای ستاره

دومین بازیکن موثر لیگ برتر غیب شد!

رضا جعفری از یک ماه پیش به دلیل مصدومیت در تمرینات ملوان حضور ندارد.

دومین بازیکن موثر لیگ برتر غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سریع، تکنیکی و گلزن ملوانی‌ها که فصل پیش روی 14 گل این تیم تاثیر گذاشته بود، این روزها در تمرینات تیم ملوان حضور دارد و برای شروع فصل نیز در اختیار کادرفنی این تیم نخواهد بود.

نکته جالب در مورد رضا جعفری این است که باشگاه ملوان هیچ توضیحی در مورد مصدومیت و غیبت این بازیکن نداده و حتی روز گذشته مازیار زارع اعلام کرد که تیم کامل خود را برای بازی حساس با گل‌گهر در اختیار دارد. این در حالی است که او در روزهای گذشته با تماس تلفنی پیگیر وضعیت رضا جعفری شده اما سوال برانگیز و عجیب است که در صحبت‌های خود هیچ اسمی از این مهاجم نیاورد.

رضا جعفری که 14 گل و پاس گل در لیگ بیست و سوم ثبت کرد و دومین بازیکن موثر لیگ ایران بود، از چند هفته پیش به دلیل درد از ناحیه مچ پا امکان تمرین را نداشته و این موضوع باعث شده تا از میادین دور شود. مصدومیت او یکی از آسیب‌های نادر فوتبالی است که احتمالا باعث شود تا او یکی دو ماه از میادین دور شود.

با این حال رضا جعفری که فصل گذشته بهترین بازیکن ملوان بود، به شکلی عجیب در تصاویر مربوط به رونمایی از پیراهن ملوان هم غایب بوده و مدیران باشگاه درخواستی از این بازیکن برای حضور در تصاویر معارفه کیت جدید این تیم نداشتند.

به هر حال در غیاب رضا جعفری مصدوم و همچنین بعد از جدایی محمدرضا سلیمانی، خط حمله ملوان شرایط متفاوتی را پیش روی خود می‌بیند. خصوصا اینکه آنها فصل پیش روی هم 17 گل برای قوی سپید انزلی به ثمر رساندند.

محمدرضا سلیمانی بعد از پایان دوره سربازی حالا راهی فولاد شده و رضا جعفری هم تا پایان فصل در این تیم حضور خواهد داشت اما بعید است که ملوان با این شرایط موفق به حفظ او شود.

دیدگاه‌ها