کد خبر : 2062324 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:16 | 22.4K بازدید | 12 دیدگاه

توافق نهایی: پوچتینو سرمربی آمریکا شد

مائوریسیو پوچتینو برای قبول هدایت تیم ملی آمریکا با فدراسیون این کشور به توافق رسید.

توافق نهایی: پوچتینو سرمربی آمریکا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا پس از کسب نتایج ضعیف و حذف در مرحله گروهی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که به میزبانی این کشور برگزار شد تصمیم گرفت با گرگ برهالتر قطع همکاری کند.

جستجو برای پیدا کردن سرمربی جدید از همان زمان آغاز شد و نام‌های بزرگی مانند یورگن کلوپ به عنوان گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی آمریکا مطرح شدند اما حالا به نظر می‌رسد که آنها توانسته‌اند با مربی بزرگ دیگری که او هم سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را دارد به توافق برسند. 

چند روز قبل بود که رسانه‌های آمریکایی خبر مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور با پوچتینو را منتشر کردند و حالا گفته می‌شود که توافق نهایی بین دو طرف به دست آمده و او به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

این مربی آرژانتینی که سابقه هدایت تیم‌هایی مانند تاتنهام و پاری سن ژرمن و چلسی را در کارنامه دارد امیدوار است که بتواند در سطح ملی هم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و تیم ملی آمریکا را در جام جهانی ۲۰۲۶ به اهدافش برساند.

آمریکا به همراه کانادا و مکزیک یکی از سه میزبان برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ است و کسب نتایج قابل قبول در این مسابقات برای فدراسیون فوتبال این کشور اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند که یک مربی بزرگ را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها