کد خبر : 2062322 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 22.6K بازدید | 33 دیدگاه

از بازی کنار امباپه خوشحالم

یک لحظه هم به ترک رئال فکر نکردم

رودریگو گوئس بعد از فتح سوپرجام یک بار دیگر گفت که از حضور در رئال راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

یک لحظه هم به ترک رئال فکر نکردم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات ماه‌های اخیر در مورد تمایل رودریگو برای بازی در سیتی و جدایی از رئال، ستاره برزیلی بعد از فتح اولین جام فصل برای چندمین بار این اخبار را تکذیب کرد و گفت که هرگز به جدایی از رئال فکر نکرده بود: «من نمی‌توانم شایعات بیرون را کنترل کنم و فقط می‌توانم بگویم که از بازی برای رئال خوشحالم و همه تمرکزم روی درخشش در فصل جدید با همین پیراهن است.»

رودریگو در مورد حسش بعد از قهرمانی سوپرجام گفت: «خیلی خوشحالم، می‌خواستیم فصل را اینگونه و با جام شروع کنیم. این به ما اعتماد به نفس زیادی برای آنچه در پیش داریم می‌دهد. من بسیار خوشحالم.»

2068374

قهرمانی با وجود شروع دیرهنگام تمرینات: «ما کم تمرین کرده‌ایم، اما همه ما روی فرم هستیم و در اسرع وقت هماهنگ می‌شویم. در همین مدت اندک خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و تیم در حال پیشرفت است. ما در طول فصل بهتر نیز خواهیم شد. در نیمه اول زمین کمی خشک بود، در نیمه دوم که آن را خیس کردند بازی متفاوتی دیدیم. برای پیشرفت به تمرینات ادامه خواهیم داد. حضور در این تیم باعث خوشحالی است.»

مثلث هجومی جدید: «فکر می‌کنم ما همان کاری را انجام می‌دهیم که با وینی و جود در فصل قبل انجام می‌دادیم و حالا یکی دیگر از بهترین‌های جهان با ماست. بازی کنار امباپه لذت‌بخش است. مربی از ما می‌خواهد که مرتب پست‌هایمان را عوض کنیم نه اینکه در یک منطقه ساکن بمانیم. ما باید در زمین جابه‌جا شویم و این همان چیزی است که اتفاق افتاد.»

دیدگاه‌ها