کد خبر : 2062320 | 25 مرداد 1403 ساعت 13:03 | 25.6K بازدید | 30 دیدگاه

ستاره جنجالی بی‌خیال چلسی شد: فقط پاریس

ویکتور اوسیمن تمایلی به قبول پیشنهاد چلسی ندارد و ترجیح می‌دهد که به هر شکلی شده راهی پاری سن ژرمن شود.

ستاره جنجالی بی‌خیال چلسی شد: فقط پاریس

به گزارش "ورزش سه"، بستن جدایی اوسیمن از ناپولی از فصل گذشته مطرح است و منابع نزدیک به این باشگاه و این بازیکن بارها اعلام کرده بودند که او دیگر تمایلی به ادامه حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا ندارد و مایل است که هرچه زودتر تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد.

پاری سن ژرمن که پس از جدایی کیلیان امباپه به صورت جدی به دنبال تقویت خط حمله‌اش بود در طول چند هفته گذشته مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داد اما قیمت بالای در نظر گرفته شده توسط مدیران ناپولی باعث شد که این مذاکرات نیمه کاره رها شود.

پس از آن بود که چلسی هم به صورت جدی به عنوان مشتری این بازیکن وارد رقابت شد و قرار بود که اوسیمن را با روملو لوکاکو معاوضه کند اما در نهایت این مذاکرات هم به نتیجه نرسید. با این حال، مدیران چلسی هنوز تسلیم نشده‌اند و امیدوارند که بتوانند این بازیکن را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که این بازیکن هیچ تمایلی به حضور در چلسی ندارد و هدف اصلی‌اش پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن در فصل آینده است. ستاره‌های سابق چلسی مانند دیدیه دروگبا در طول این مدت با او در تماس بوده‌اند اما به نظر می‌رسد که نتوانسته‌اند او را برای پیوستن به این تیم متقاعد کنند و این بازیکن حالا تمام تلاشش را برای حضور در پاریس به کار خواهد گرفت تا بتواند مدیران ناپولی را به قبول این پیشنهاد وادار کند.

دیدگاه‌ها