کد خبر : 2062316 | 25 مرداد 1403 ساعت 12:37 | 17.1K بازدید | 18 دیدگاه

پلیس اسپانیا اعلام کرد: بازداشت سه ضارب پدر یامال

سه نفر به جرم درگیری و زخمی کردن پدر لامین یامال با چاقو بازداشت شده‌اند.

پلیس اسپانیا اعلام کرد: بازداشت سه ضارب پدر یامال

به گزارش "ورزش سه"، درخشش لامین یامال در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باعث شد که این بازیکن خیلی زود به یکی از بازیکنان شناخته شده و محبوب در این کشور تبدیل شود و هواداران این دو تیم هم علاقه خاصی به او دارند.

حضور پدر و مادر این ستاره جوان در کنار او در جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و جوانی این دو نفر هم توجه بسیاری را به خود جلب کرد و پدر او به چهره‌ای شناخته شد برای فوتبال‌دوستان در این کشور تبدیل شد اما شب گذشته اتفاق ناگواری برایش رخ داد.

در ساعات پایانی شب بود که گفته شد او در یک درگیری به شدت زخمی شده است. چند نفر با چاقو ضرباتی را به او وارد کرده و سپس متواری شده بودند و شاهدان فورا برای رساندن او به بیمارستان اقدام کردند. با این که گفته شده بود شرایط او وخیم است اما اعلام شد که خطر عبور کرده و با طی کردن روند درمان به زودی مرخص خواهد شد.

تلاش و جست‌وجوی پلیس برای پیدا کردن ضاربان خیلی زود آغاز شد. با تمامی شاهدان صحبت شد و دوربین‌های مداربسته مورد بررسی قرار گرفت و حالا روزنامه اسپورت اعلام کرده که سه نفر به اتهام چاقو زدن به پدر یامال بازداشت شده‌اند و به‌زودی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد. مشخص نیست که او باید تا چه زمانی در بیمارستان بماند. این در حالی است که یامال هنوز برای دیدار با پدرش راهی بیمارستان نشده و این موضوع هم حاشیه‌هایی را به وجود آورده است.

دیدگاه‌ها