کد خبر : 2062312 | 25 مرداد 1403 ساعت 12:12 | 49K بازدید | 57 دیدگاه

منتظر چنین شبی بودیم

جشن امباپه با پدر: طاقتش تمام شد!

کیلیان امباپه بعد از اولین بازی برای رئال و ثبت اولین گل خود برای این تیم با پدرش این موفقیت را جشن گرفت.

جشن امباپه با پدر: طاقتش تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز پدر و مادر کیلیان امباپه نیز در ورزشگاه ملی ورشو حاضر شده بودند تا اولین بازی فرزندشان با پیراهن رئال را ببینند. دیداری که تاریخی شد و کیلیان توانست گل دوم رئال را به آتالانتا بزند و در فتح سوپرجام تاثیرگذار باشد.

پدر امباپه در پایان بازی وارد زمین شد و پسرش را در آغوش گرفت. این دو دقایقی باهم صحبت کردند و دوربین شبکه رئال نیز این لحظه را ثبت کرد. وقتی از امباپه در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «بله، پدرم بسیار خوشحال بود و گفت به من افتخار می‌کند. این برای من باعث غرور است. او طاقتش تمام شد و به زمین آمد چون ما همه منتظر چنین شبی بودیم و همه چیز نیز عالی پیش رفت.»

2068363

امباپه ادامه داد: «احساس خوبی دارم. ما یک عنوان قهرمانی کسب کرده‌ایم و این خیلی مهم است. ما برنده شدیم و حالا سوپرجام اروپا را به خانه می‌بریم.»

و علاوه بر آن گلزنی. چقدر رویایی نه؟ «بله، اما تیم مهم‌تر از هر چیز دیگری است. اینکه گل هم زدم نیز اتفاق فوق‌العاده‌ای بود.»

پیوستن به رئال برای چنین شب‌هایی: «بله و بسیاری از شب‌های قهرمانی دیگر. وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کنید هیچ محدودیتی ندارید. ما روز به روز پیشرفت می‌کنیم و مطمئناً شب‌هایی باورنکردنی خواهیم داشت. زنده باد رئال.»

2068364

دیدگاه‌ها