کد خبر : 2062304 | 25 مرداد 1403 ساعت 11:09 | 23.6K بازدید | 21 دیدگاه

برونو فرناندز:

پیشنهاد خوب زیاد داشتم اما در یونایتد ماندم!

برونو فرناندز می‌گوید با وجود پیشنهادهای جدی و خوبی که داشت تصمیم گرفت به حضورش در منچستریونایتد ادامه دهد.

پیشنهاد خوب زیاد داشتم اما در یونایتد ماندم!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز در چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار منچستریونایتد بوده و در بسیاری از دیدارها توانسته است به عنوان ناجی تیمش ظاهر شود و همین باعث شد که خیلی زود به عنوان کاپیتان این تیم هم انتخاب شود و بازوبند را در اختیار داشته باشد.

روز گذشته اعلام شد که قرارداد این ستاره پرتغالی با منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۷ تمدید شده و او حالا آماده است که در چند سال پیش رو هم توانایی‌هایش را در خط میانی این تیم به نمایش بگذارد. این تصمیم در حالی گرفته شد که چند باشگاه اروپایی از جمله بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن و چند باشگاه عربستانی شرایط او را به دقت زیر نظر داشته باشند و منتظر فرصتی برای ارائه پیشنهاد بودند.

فرناندز پس از امضای قرارداد جدید با یونایتد به ESPN برزیل گفت:«این اعتمادی که باشگاه به من نشان داد برایم بسیار مهم بود. باشگاه به خوبی از این موضوع آگاه بود که چند باشگاه دیگر خواهان جذب من هستند و ممکن است این تیم را ترک کنم. پیشنهادهای جدی و بسیار خوبی برای جدایی داشتم.

اما این باشگاه به من نشان داد که به حضورم نیاز دارد و می‌خواهد که کاری متفاوت را پیش ببرد. من باور دارم که با این تغییراتی که در حال رخ دادن است می‌توانم آینده‌ای رویایی در یونایتد داشته باشم و به همین دلیل انتخاب کردم که به حضورم در این تیم اطمینان دهم. این باشگاه احترام بسیاری برای من قائل است.»

دیدگاه‌ها