کد خبر : 2062303 | 25 مرداد 1403 ساعت 10:54 | 25.9K بازدید | 32 دیدگاه

تقلید ستاره‌های رئال: شادی به سبک امباپه (عکس)

وینیسیوس جونیور و رودریگو پس از گلزنی کیلیان امباپه سعی کردند شادی پس از گل خاص او را تقلید کنند.

تقلید ستاره‌های رئال: شادی به سبک امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا که در شهر ورشو در لهستان برگزار شد مقابل آتالانتا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ این حریف را از سر راه بردارد و یک جام قهرمانی دیگر را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

این اولین دیداری بود که کیلیان امباپه پس از پیوستن به رئال مادرید برای این تیم انجام می‌داد و هواداران هیجان زیادی برای دیدن او در ترکیب تیم محبوب‌شان داشتند، هیجانی که با گلزنی او در همین ابتدای کار تکمیل شد تا نوید یک فصل درخشان و پر گل را برای آنها به همراه داشته باشد.

این بازیکن پس از گلی که در دقیقه ۶۸ این بازی روی پاس گل جود بلینگام به ثمر رساند به سمت سکوها رفت تا شادی گل خاص و همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد اما اتفاق جالبی که رخ داد این بود که وینیسیوس جونیور هم به سرعت به دنبالش رفت و او و رودریگو هم سعی کردند شادی گل این هم تیمی جدید را تقلید کنند تا به این شکل حمایت‌شان را از او نشان دهند.

امباپه حالا خودش را برای اولین دیدار رئال مادرید در رقابت‌های فصل جدید لالیگا آماده می‌کند. این تیم باید در هفته اول این مسابقات یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی مایورکا به مصاف حریف برود.

2068345
2068346

دیدگاه‌ها