کد خبر : 2062301 | 25 مرداد 1403 ساعت 10:46 | 45.1K بازدید | 70 دیدگاه

واکنش عجیب: بی‌تفاوتی یامال به چاقو خوردن پدرش

لامین یامال پس از بستری شدن پدرش در بیمارستان به دلیل ضربات چاقویی که به او وارد شده بود حتی در بیمارستان حاضر نشده است.

واکنش عجیب: بی‌تفاوتی یامال به چاقو خوردن پدرش

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که اخباری عجیب مبنی بر درگیری چند نفر با پدر لامین یامال در خیابان منتشر و پس از آن اعلام شد که او به دلیل برخورد ضربات متعدد چاقو راهی بیمارستان شده است. حتی برخی منابع اعلام کردند که شرایط جسمانی او چندان خوب نیست و خطر مرگ تهدیدش می‌کند.

با این حال، رساندن به موقع او به بیمارستان و تلاش کادر پزشکی اسپانیا باعث شد که مشکل خاصی به وجود نیاید و پس از آن گفته شد که پدر این ستاره اسپانیایی از شرایط پایداری برخوردار است و به زودی به بخش عمومی منتقل خواهد شد تا دوران نقاهتش را در کنار سایر بیماران طی کند.

رسانه‌های اسپانیایی ساعتی پس از اعلام خبر مدعی شدند که چند نماینده از باشگاه بارسلونا در بیمارستان حضور پیدا کرده‌اند تا شرایط را از نزدیک زیر نظر داشته باشند و به نوعی حمایت‌شان را به این شکل از خانواده نابغه جوان این تیم نشان دهند اما موضوع عجیبی که توجه بسیاری را جلب کرد، غیبت خود او بود.

2068105

روزنامه اسپورت خبر داده که یامال کاملا در جریان اتفاقات رخ داده و چاقو خوردن و زخمی شدن پدرش بوده است و می‌داند که او چه شرایطی دارد اما در بیمارستان حاضر نخواهد شد. تعدادی از اعضای خانواده و نزدیکان در حال حاضر پدرش را همراهی می‌کنند و این موضوع با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو بوده است.

بسیاری معتقد هستند که او می‌خواهد تمرکز کامل برای اولین بازی فصل جدید رقابت‌های لالیگا مقابل والنسیا را حفظ کند و عده دیگری هم معتقد هستند که این بازیکن نگران است که چنین اتفاقی به وجهه‌اش آسیب بزند و به همین دلیل از حضور در بیمارستان خودداری کرده است.

دیدگاه‌ها