کد خبر : 2062284 | 25 مرداد 1403 ساعت 09:18 | 49.3K بازدید | 68 دیدگاه

آنچلوتی: این ستاره‌ها را با BBC مقایسه نکنید

کارلو آنچلوتی معتقد است که نباید خط حمله جدید تیمش را با ستاره‌های سال‌های قبل رئال مادرید مقایسه کرد.

آنچلوتی: این ستاره‌ها را با BBC مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا که به میزبانی کشور لهستان در ورشو برگزار شد روبه‌روی آتالانتا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین جام قهرمانی فصل جدید را از آن خود کند.

درخشش جود بلینگام که جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد، در کنار کیلیان امباپه که در اولین دیدارش برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و همچنین وینیسیوس جونیور که طبق معمول همیشه در فینال‌ها روی گلزنی تیمش تاثیرگذار بود باعث شد که بسیاری آنها را با مثلث BBC (گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو) مقایسه کنند.

آنچلوتی پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «ما روز گذشته با اعضای کادر فنی در این باره صحبت کرده بودیم. بسیار دشوار است که بخواهید این تیم را با تیم سال ۲۰۱۴ مقایسه کنید. خیلی پیچیده است. آن تیم هم فوق‌العاده اما متفاوت بود. با حضور بیل، بنزما و رونالدو. خط حمله‌ای استثنائی داشتیم. چیزی که پس از ۱۰ سال در این باشگاه تغییر نکرده کیفیت تیم است.»

او همچنین با تمجید از عملکرد فدریکو والورده در این بازی گفت: «برای من غافلگیرکننده بود که او در آن لحظه آنجا حضور داشت چون با توجه به مهاجمانی که در ترکیب داشتیم، این بازیکن باید خیلی عقب‌تر می‌بود.»

دیدگاه‌ها