کد خبر : 2062279 | 25 مرداد 1403 ساعت 01:55 | 22.9K بازدید | 39 دیدگاه

نوید یک فصل باشکوه: امباپه جشن را شروع کرد

کیلیان امباپه در شبی که اولین بازی‌اش را برای رئال مادرید انجام داد، اولین گلش را به ثمر رساند و اولین جام اروپایی‌اش را به دست آورد.

نوید یک فصل باشکوه: امباپه جشن را شروع کرد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در اولین بازی خود برای رئال مادرید گلزنی کرد و یک شروع رویایی را با سفیدپوشان رقم زد. او که در این بازی بیشتر به عنوان شماره ۹ و نوک خط حمله در تیم بازی می‌کرد، در اولین حضورش برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد. او گل دوم تیم آنچلوتی را در مقابل آتالانتا به ثمر رساند، گلی که کار حریف را تمام کرد. این شروعی رویایی برای ستاره فرانسوی بود. گل و عنوان قهرمانی، اولین عنوان اروپایی باشگاهی که به دست آورد. او همچنین هوادارانی را که مشتاق دیدن درخشش او در زمین بودند، ناامید نکرد و شبی خاطره‌انگیز را ساخت.  

گل در دقیقه ۶۸ روی پاس زیبای جود بلینگام و ضربه آتشین امباپه. غیرقابل مهار. پیش از این گل، امباپه با یک حرکت فوق‌العاده در داخل محوطه جریمه و یک تلاش برای پاس گل به بلینگام، نشان از کیفیت بالای خود داده بود. در نهایت، آنچلوتی در دقیقه ۸۲ امباپه را با براهیم دیاز تعویض کرد و شب درخشان این‌گونه و با یک جام به پایان رسید.

2068301

پنجمین کهکشانی

امباپه یک شروع رویایی را رقم زد و به پنجمین کهکشانی تبدیل شد که در اولین بازی خود برای رئال مادرید گلزنی می‌کند، پس از کریستیانو رونالدو، گرت بیل، رونالدو نازاریو و جود بلینگام که همگی در اولین بازی خود با پیراهن سفید گلزنی کرده بودند، امباپه هم خودش را وارد این لیست کرد‌. علاوه بر این، امباپه اکنون به عنوان گلزن شماره ۴۱۸ باشگاه شناخته می‌شود.

2068299
جلد اول روزنامه مارکا پس از شب درخشان کیلیان امباپه. او پس از زدن اولین گلش در اولین بازی برای رئال مادرید، اولین جام اروپایی‌اش را هم به دست آورد.

همه این‌ها منجر به یک جام مهم شد. کیلیان امباپه اولین جام اروپایی‌اش را به دست آورد و حالا طعم داشتن قهرمانی در اروپا را چشیده است. او در مصاحبه پس از بازی‌اش گفت «ما چیزهای بیشتری می‌خواهیم.» امباپه حالا آماده است که علاوه‌بر قهرمانی لالیگا، زدن پنجاه گل در یک فصل و قهرمانی چمپیونزلیگ را هم تجربه کند.

دیدگاه‌ها