کد خبر : 2062258 | 25 مرداد 1403 ساعت 01:33 | 17.2K بازدید | 14 دیدگاه

در ملوان با چیزهای جدیدی روبه‌رو شدم

زارع: هر وقت رفتم، فردایش دوست داشتم برگردم

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت این تیم در شروع لیگ برتر صحبت کرد.

زارع: هر وقت رفتم، فردایش دوست داشتم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع سرمربی جدید تیم ملوان در اولین نشست خبری تیمش در بازی برابر گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به ملوان برگشتم امیدوارم که همه با هم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و در مورد بازی فکر می‌کنم اولین بازی لیگ هست که دو تیم شناخت کافی نسبت به یکدیگر ندارند.»

او ادامه داد: مطمئن هستم بازی خیلی سختی خواهد بود و با توجه به اینکه مربی بسیار با تجربه و کاربلدی مثل مهدی تارتار در تیم مقابل حضور دارد و به ایشان بابت سال فوق‌العاده‌ای که در ملوان داشتند خسته نباشید می‌گویم ولی به هر حال رقیب ما هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و امیدوارم جو طوری باشد که مردم خوشحال باشند و برنده دیدار باشیم و ۳ امتیاز کامل را دریافت کنیم.

او که پس از یک رفت و برگشت، دوباره به ملوان آمده، در مورد شروع کار دوباره گفت: همیشه همینطور بوده برای من و فکر می‌کنم نیاز به گفتن نباشد که برای انزلی و ملوان یه حس خاصی همیشه داشتم و علاقه بسیار زیادی داشتم چه زمانی که می‌خواستم جدا شوم به عنوان بازیکن و واقعیت این است که از همان روزی که از ملوان جدا شدم به عنوان بازیکن از فردایش دوست داشتم برگردم و برایم سخت بود. معمولا برای ما انزلی‌چی‌ها، زندگی دور از بندر سخت است.

ویدئو: 350058

او ادامه داد: خوشحالم ولی می‌دانم که چه کار سختی دارم و در حال حاضر تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند؛ همان‌هایی که در سرما و گرما آمدند استادیوم و ملوان را تشویق کرده‌اند و نیازمند حمایت‌شان هستیم. می‌دانم که چه مسئولیتی را قبول کردم و اصلا به شرایط ملوان فکر نکردم و با آگاهی کامل آمدم و مطمئنا جای هیچگونه بهانه‌ای نیست و این مدلی نیستم که بهانه بیاورم. اگر همه چیز سر جای خود باشد کار می‌کنیم ولی باز هم نیازمند دلگرمی هواداران هستیم. دیروز این جو را دیدیم و کیف کردیم اما باید صبور بود تا رفته رفته اوضاع ملوان بهتر شود. من یک مصاحبه از آقای پورغلامی در مورد بومی‌سازی دیده بودم که خیلی زیبا بود.

با اشاره به بازی مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: مطمئن هستم بازی خیلی سختی خواهد بود و با توجه به اینکه مربی بسیار کار کشته و کاربلدی مثل مهدی تارتار در تیم مقابل حضور دارد و به ایشان بابت سال فوق‌العاده‌ای که در ملوان داشتند خسته نباشید می‌گویم و رقیب ما هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و امیدوارم جو طوری باشد مردم خوشحال باشند و برنده دیدار باشیم.

سرمربی جوان ملوان درباره بازگشت دوباره به تیم محبوبش گفت: همیشه همینطور بوده برای من و فکر می‌کنم نیاز به گفتن نباشد که برای انزلی و ملوان یک حس خاصی همیشه داشتم و علاقه بسیار زیادی داشتم چه زمانی که می‌خواستم جدا شوم به عنوان بازیکن و واقعیت این است که از فردای روزی که از ملوان جدا شدم به عنوان بازیکن از فردایش دوست داشتم برگردم و برایم سخت بود.

او ادامه داد: خوشحالم ولی می‌دانم که چه کار سختی دارم و در حال حاضر تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند همان‌هایی که در سرما و گرما آمدند استادیوم و ملوان را تشویق کرده‌اند و نیازمند حمایت‌شان هستیم. زارع با اشاره به شرایط ملوان گفت: می‌دانم که چه مسئولیتی را قبول کردم و اصلا به شرایط ملوان فکر نکردم و با آگاهی کامل آمدم و مطمئنا جای هیچگونه بهانه‌ای نیست و این مدلی نیستم که بهانه بیاورم.

2065211

وی افزود: من مصاحبه‌ای از آقای فرهاد پورغلامی دیدم در مورد بومی‌سازی تیم و اشاره‌ای داشتند به بازیکنانی که استفاده می‌شود و چند درصد می‌شود گفت تیم بومی شده است و سالی که من بودم چهار یا پنج بازیکن بومی از تیم‌های پایه آوردیم و بازی دادیم، محسن علافی، پرهام موقری، محمدرضا بردبار، صداقت افشار و بازیکنان دیگر که به ملوان آوردیم که وظیفه ما بود. متاسفانه شرایط فرق کرده و وقتی برگشتم با یک‌سری چیزهای جدید روبه‌رو شدم با بازیکنانی که دوست داشتند جدا شوند حتی بازیکنان بومی و من خیلی روی این مسائل سخت‌گیر و حساس هستم و بازیکنانی که علاقه ندارند در تیم باشند دوست ندارم به زور کسی را نگه دارم.

مازیار زارع تاکید کرد: مردم باید تحمل بازی دادن به جوان را داشته باشند چون نیاز به کسب تجربه و اشتباه کردن دارد. باید پشت آن باشیم و بازیکن بومی اگر پتانسیل و رفتار حرفه‌ای داشته باشد ما به آنها فرصت می‌دهیم و استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: من وقتی آمدم تیم تکمیل بودم ولی واقعا تیم خوبی با این بودجه بسته شده. من نیاز به بازیکنی داشتم که باید جذب می‌شد و این اتفاق افتاد. انشالله در ادامه نفراتی به ما اضافه خواهند شد و به هر حال داریم تلاش می‌کنیم.

سرمربی جوان ملوان در توضیح شرایطش پیش از بازگشت گفت: اصلا در انتخاب ملوان به چیزی فکر نکردم. همه مسائل را می‌دانستم و فقط آمدم تا به تیم شهرم کمک کنم. به تیمی که به عنوان بازیکن و مربی من را بالا آورد و وظیفه من است که در سختی‌ها همراه تیم باشم.  از قدیم تا به الان این حس را داشتم و آگاهانه مسئولیت ملوان را قبول کردم. به هر حال یک بومی باید جلو می‌آمد و از بیرون هیچ کسی به کمک ملوان نمی‌آمد. در ادامه شرایط بهتر خواهد شد ولی من اینجا هستم و آگاه هستم که قبول کردم. تمام انتقادات را به‌خاطر ریسکی که کردم به جان می‌خرم. صبوری بیشتری باید داشته باشیم و کمک کنیم.

او ادامه داد: چیزی که الان مهم است این است که برای من و تیمم مسائل مالی مهم نیست و تمرکز به کسب سه امتیاز و ادامه لیگ است. از کسانی که از من خوششان نمی‌آید و می‌خواهند در اولین فرصت انتقاد را شروع کنند، خواهش می‌کنم به‌خاطر بچه‌ها صبر کنند وگرنه من همیشه پاسخ‌گو هستم و الان بدانند وقت تسویه حساب شخصی است. در استادیوم و صفحه شخصی لطف مردم را حس کردم و می‌دانم هستند کسانی که منتظر ضربه خوردن ملوان هستند. باید این اسم سر پا بماند و صبور باشیم.

در پایان نیز تاکید کرد: زمین وضعیت خوبی ندارد. اصلا وضعیتش خوب نیست ولی به تیم گفتم همینی هست که هست. باید بجنگیم تا موفق شویم. برای موفقیت نمی‌توان احساسات را ارتباط داد ولی کیفیت را باید پذیرفت. ما باید خودمان را برای کمک به ملوان آماده کنیم.

دیدگاه‌ها