کد خبر : 2062255 | 25 مرداد 1403 ساعت 00:24 | 9.9K بازدید | 22 دیدگاه

هر کسی برای تیم خودش می‌جنگد؛

سیامک نعمتی: خوشحالم که با نساجی‌ام

سیامک نعمتی امیدوار است نساجی اولین پیروزی خود در فصل جدید را برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی به دست بیاورد.

سیامک نعمتی: خوشحالم که با نساجی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی در تابستان گذشته در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت تا از پرسپولیس جدا شود و به تراکتور تبریز بپیوندد، اما حضور او در جمع سرخپوشان تبریزی تنها یک فصل به طول انجامید و او در تابستان جاری این تیم را به مقصد نساجی ترک کرد.

نعمتی در حاشیه تمرین امروز نساجی که ورزشگاه وطنی برگزار شد، اظهار داشت: جو خیلی خوبی بود. خیلی خوشحالم که به این تیم ریشه‌دار آمدم. من از قدیم در این زمین بازی کردم و هواداران را دیده‌ام، واقعا جو خیلی خوبی دارد. امروز هم هواداران را از نزدیک دیدم و امیدوارم با کمک این عزیزان، بازیکنان و کادرفنی بتوانیم امسال نتایج خیلی خوبی برای نساجی رقم بزنیم و دل این هواداران را شاد کنیم.

او در خصوص حضور در جمع شاگردان ساکت الهامی عنوان کرد: آقا ساکت واقعا مربی بادانشی هستند. من از زمان پیکان با آقا ساکت کار کردم و نسبت به ایشان شناخت داشتم و ایشان هم نسبت به من شناخت داشتند. واقعا از کار کردن با ایشان لذت می‌برم.

نعمتی در خصوص دیدار با فولاد در هفته اول گفت: مهم‌ترین بازی هر تیمی، بازی اول فصل است. همه بازیکنان و کادرفنی باید پرقدرت این بازی را شروع کنند، چون سه امتیاز این بازی باعث می‌شود تیم اعتماد به نفس خوبی بگیرد تا در ادامه راه موفق باشیم. امیدوارم بتوانیم امسال امتیازات خوبی به دست بیاوریم. انشاالله برد اول را مقابل فولاد رقم می‌زنیم.

این بازیکن در پایان درباره تقابل با یحیی گل‌محمدی در این مسابقه گفت: با هم کار کردیم و ایشان هم تیم‌شان را عوض کردند و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند. من هم در تیم دیگری هستم. هر کس برای تیم خودش می‌جنگد.

دیدگاه‌ها