کد خبر : 2062251 | 25 مرداد 1403 ساعت 00:12 | 26.3K بازدید | 121 دیدگاه

شروع رویایی امباپه: اولین گل در اولین بازی! (عکس)

اولین گل کیلیان امباپه برای رئال مادرید، به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رسید.

شروع رویایی امباپه: اولین گل در اولین بازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره روزی که همه هواداران رئال منتظرش بودند فرا رسید. گلزنی کیلیان امباپه با لباس سفید کهکشانی‌ها و خوشحالی در پیراهن این تیم.

همه چیز آماده بود تا کیلیان امباپه که در پایان فصل گذشته پس از مدت‌ها شایعه به رئال مادرید پیوست، اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام دهد.

شایعاتی وجود داشت که کارلو آنچلوتی قصد ندارد این بازیکن را از ابتدا مقابل آتالانتا بازی دهد و فوق ستاره فرانسوی بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما با آمدن ترکیب، مشخص شد که کارلتو تصمیم مهم را گرفته و امباپه در نوک خط حمله ایستاده است.

او در نیمه اول در کنار رودریگو و وینیسیوس جونیور که دو بال کناری رئال بودند، نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد اما زمان درخشش، در نیمه دوم فرا رسید.

پس از اینکه گل اول را فدریکو والورده به ثمر رساند، رئال سراپا حمله شد و پس از از دست رفتن چند موقعیت عالی، بالاخره نوبت به امباپه رسید تا توپ را به تور دروازه آتالانتا بچسباند.

2068247
2068246

در دقیقه ۶۸، پس از حمله‌ای از سمت راست، رودریگو توپ را به وینیسیوس سپرد. این بازیکن سپس تصمیم گرفت توپ را به مقابل دروازه بفرستد اما‌ کسی در آنجا حضور نداشت و توپ از همه گذشت تا در سمت چپ نصیب جود بلینگام شود. در حالی‌که همه مدافعان آتالانتا برگشته بودند و انتظار می‌رفت این موقعیت از دست برود، اما هافبک انگلیسی به زیبایی امباپه را در محوطه جریمه دید و توپ را برایش به نزدیکی نقطه پنالتی رساند. در آنجا امباپه نیز خودش را به توپ رساند و با یک ضربه بی‌نقص و مهارنشدنی، توانست بازی را ۲-۰ کند و اولین گلش برای رئال را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها