کد خبر : 2062250 | 25 مرداد 1403 ساعت 08:32 | 23K بازدید | 23 دیدگاه

اطمینان سیمئونه به ستاره انگلیسی: می‌خوامت!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، شخصا به کانر گالاگر اطمینان داده است که همچنان علاقه‌مند به جذب او از چلسی در تابستان امسال است.

اطمینان سیمئونه به ستاره انگلیسی: می‌خوامت!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال 33 میلیون پوندی گالاگر به اسپانیا به توافق رسیده بودند و این هافبک انگلیسی حتی برای بازدید از ورزشگاه متروپولیتانو به مادرید سفر کرده بود. اما پیچیدگی‌های انتقال سامو امورویدون در جهت عکس، این انتقال را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. طبق گزارش تلگراف، سیمئونه قبل از بازگشت گالاگر به انگلیس با او تماس گرفته و به او اطمینان داده است که همچنان مشتاق به نهایی کردن این انتقال است.

گالاگر ظاهراً از تمرینات تیم اصلی محروم شده بود، بنابراین بازگشت او به غرب لندن لحظات آزاردهنده‌ای را برای هر دو باشگاه ایجاد کرده است. این انتقال در حال حاضر لغو نشده است، اما این بازیکن 24 ساله با تیم جدید احتمالی خود زمان ارزشمندی را از دست می‌دهد در حالی که دو طرف در تلاش برای یافتن راه حل هستند.

2068249

گالاگر در بیشتر فصل 24-2023 کاپیتان چلسی بود، در حالی که رئیس و معاون کاپیتان تیم، یعنی ریس جیمز و بن چیلول، به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شده بودند. با وجود وفاداری او به باشگاه، آبی‌های لندن هنوز سخت در تلاش هستند تا این هافبک را از تیم خارج کنند و اکنون اعتقاد بر این است که به جای امورودیون، به دنبال جذب ژائو فلیکس از اتلتیکو هستند تا بتوانند انتقال مورد نظر گالاگر به اسپانیا را احیا کنند.

اتلتیکو مادرید امیدوار بود که گالاگر را تا زمان آغاز لالیگا مقابل ویارئال در روز دوشنبه آینده آماده کند، اما به نظر می‌رسد که این کار دشواری است.

دیدگاه‌ها