کد خبر : 2062229 | 24 مرداد 1403 ساعت 22:18 | 38.2K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: خداحافظی ستاره کرواسی از بازی‌های ملی

مارسلو بروزوویچ، بازیکن النصر، به صورت رسمی از تیم ملی فوتبال کرواسی خداحافظی کرد.

رسمی: خداحافظی ستاره کرواسی از بازی‌های ملی

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو بروزوویچ از تیم ملی کرواسی خداحافظی کرد. هافبک 31 ساله النصر در نامه‌ای سرگشاده که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده تصمیم خود را توضیح داد.

2068207

بروزوویچ نوشت: "شما به اندازه کافی من را می‌شناسید که بدانید من آدم پرحرفی نیستم، بنابراین در واقع فقط یک عدد برای این نامه خداحافظی کافی است: 99. بارها افتخار بازی در تیم ملی کرواسی را داشته‌ام و با این تعداد بازی به کارم در تیم ملی پایان خواهم داد. من همیشه تعهد، انرژی، قدرت و اشتیاق کامل خود را به کرواسی داده‌ام.

این استانداردی است که توسط بسیاری از بازیکنان بزرگ قبل از من تعیین شده، استانداردی که همه ما در این نسل فراموش نشدنی آرزوی آن را داشته‌ایم، و استانداردی است که همه کسانی که بعد از آن می‌آیند باید آرزوی آن را داشته باشند.

من احساس می‌کنم که در تیم ملی کرواسی با تمام آرزوهایم روبه‌رو شده‌ام، به آن دست یافته‌ام و زمان آن رسیده که نیروهای جدیدی را وارد کنم که صد درصد تلاش می‌کنند، چون این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

99 بازی. این بازی‌ها حاوی مهم‌ترین خاطرات زندگی فوتبالی من هستند و من بی‌نهایت سپاسگزارم که افتخار این را داشتم که بخشی از این تیم بودم. از همه انتخاب کنندگان و همه اعضای کادرفنی و همچنین فدراسیون تشکر می‌کنم، چون همه آن‌ها در ایجاد آن فضای برنده سهیم هستند.

یک تشکر بزرگ از خانواده‌ام دارم چون آن‌ها همیشه از من حمایت می‌کنند. خوشحالم که توانستم این لحظات را با آن‌ها و همچنین با هواداران به اشتراک بگذارم. خداحافظی از تیم ملی سخت است، خداحافظی با هم تیمی‌هایت خیلی سخت است. خداحافظی با لوکا مودریچ و کواچیچ سخت است، ما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و بازی با آن‌ها لذتی باورنکردنی داشت. و همینطور بقیه، چون می‌دانستیم که چگونه صد درصد در زمین بازی کنیم.

می‌دانم چقدر دلم برای همه چیز تنگ خواهد شد: هر وعده غذایی، تنش قبل از بازی، غرور بازی، احساس جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ با هواداران، و آن زمان که دور هم جمع می‌شویم، همدیگر را در آغوش می‌گیریم و به کارمان ادامه بدهیم. این متوقف شد اما نمایش باید ادامه پیدا کند و ماهایی که می‌رویم بزرگترین طرفداران این تیم باقی خواهیم ماند.

کرواسی تیم بزرگی دارد و خواهد داشت. 99. برخی خواهند پرسید: "پس، چه کسی آنقدر دیوانه است که دقیقاً بعد از 99 بازی خداحافظی کند؟" این بیشتر از چیزی است که می‌توانستم آرزو کنم و در عین حال بهتر از چیزی بود که می‌توانستم آرزو کنم. و به همین دلیل است که آن 99 بازی بی‌نظیر بودند!"

دیدگاه‌ها