کد خبر : 2062220 | 24 مرداد 1403 ساعت 21:35 | 20.7K بازدید | 21 دیدگاه

ارنستو والورده:

نیکو ویلیامز به ما عزت نفس می‌دهد

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، تایید کرد که نیکو ویلیامز برای آن‌ها بازی مهمی است و از حفظ او خوشحال است.

نیکو ویلیامز به ما عزت نفس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو این پنج‌شنبه فصل جدید لالیگا را مقابل ختافه آغاز می‌کند. این دیدار برای طرفداران بیلبائو از این نظر جذابیت بیشتری دارد که دوباره نیکو ویلیامز را با پیراهن این تیم می‌بینند.

ویلیامز در تابستان امسال ابتدا مورد توجه بارسلونا قرار داشت و سپس باشگاه پاری سن ژرمن هم برای خرید این ستاره اسپانیایی دست به کار شد. با وجود این پیشنهادات، ویلیامز تصمیم گرفت در بیلبائو بماند.

موقعیت نیکو، بسته شدن بازار نقل و انتقالات، وضعیت تیم و پیش‌بینی‌ها از شرایط ختافه سوالاتی بود که خبرنگاران از ارنستو والورده قبل از بازی تیمش مقابل ختافه مطرح کردند.

والورده درمورد شرایط نیکو ویلیامز و شایعات پیرامون او گفت: "بازار همچنان در جریان است. ما بازیکنانی داریم که در اینجا خوب کار می‌کنند، نیکو هم در میان آن‌هاست، اما تا سی‌ام آگوست همه ما می‌خواهیم بهترین تیم ممکن را داشته باشیم... اما من می‌بینم که نیکو خیلی خوب کار می‌کند. نکته مهم برای ما این است که بازیکنان می‌خواهند همراه ما باشند.

2068185

ادامه دادن نیکو با ما برای عزت نفس ما مهم است. گاهی اوقات من در این موارد خیلی محتاط هستم، اما ما همیشه صریح بوده‌ایم: ما بهترین‌ها را برای بازیکنانمان می‌خواهیم، ​​تا آن‌ها در هر کجا که هستند خوشحال باشند و باشگاه ما را بزرگتر کنند."

شرایط بدنی تیم؟

حساب کردن روی خولن کار سختی است مگر اینکه الان شاهد شگفتی باورنکردنی باشیم. دی مارکوس، دیالو و اینیگو نمی‌توانند به این بازی برسند. نیکو سرانو هنوز هم باید کمی مراقب باشد، اما کم کم دارد کارهای بیشتری انجام می‌دهد.

ختافه؟

درست است که آن‌ها ممکن است بازیکنان بزرگ زیادی نداشته باشند، اما تیم سخت و دشواری هستند که فشار می‌آورند و خیلی هم شجاع هستند. ما می‌دانیم که ختافه چگونه است و در دو سال گذشته آن‌ها را در سن مامس شکست نداده‌ایم. انتظار دارم بازی سختی برای شروع لیگ باشد‌. پشت سر گذاشتن خطوط ختافه همیشه دشوار است.

دیدگاه‌ها