کد خبر : 2062209 | 25 مرداد 1403 ساعت 06:25 | 37.4K بازدید | 30 دیدگاه

رومئو لاویا:

لیورپول پیشنهاد داد اما همیشه چلسی را می‌خواستم

رومئو لاویا، هافبک چلسی، می‌گوید با وجود پیشنهادی از لیورپول همیشه علاقه داشت برای چلسی بازی کند.

لیورپول پیشنهاد داد اما همیشه چلسی را می‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، رومئو لاویا به‌عنوان یک بازیکن 20 ساله مشکلات زیادی را متحمل شده است. این بازیکن بلژیکی در سن 16 سالگی، اندرلخت را ترک کرد و در سال 2020 به منچسترسیتی پیوست، اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد که او بدون خانواده‌اش به منچسترسیتی نقل مکان کند.

سپس در سن 18 سالگی و تنها با دو بازی در تیم اصلی سیتی، لاویا به ساوتهمپتون رفت و در سال 2023 با آن‌ها به چمپیونشیپ سقوط کرد.

او هنوز 19 سال داشت که در آن تابستان به‌عنوان خرید جدید چلسی معرفی شد و بیست و سومین بازیکنی شد که مالک جدید باشگاه قرارداد جذب کرد.

اما پس از انتقال 60 میلیون یورویی او به استمفوردبریج، لاویا تنها 29 دقیقه زیر نظر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تیمش بازی کرد چون به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی غایب بود.

2068153

لاویا درمورد مدت زمان کمی که به دلیل مصدومیت در چلسی بازی کرد، گفت: "مادرم هرگز بازی من در منچسترسیتی را تماشا نکرد. این به شما نشان می‌دهد که چقدر سخت بود، اما من هرگز واقعاً شکایت نکردم، چون می‌دانستم وارد چه چیزی می‌شوم و خودم آن تصمیم را گرفتم. هرگز مشکلی پیش نیامده است. حتی با وجود مصدومیت‌های فصل گذشته، سخت بود اما چه کاری می توانید انجام دهید؟ من باید به آن مثبت نگاه کنم."

لاویا در مورد مصدومیت خود گفت: "می‌توانم بگویم بدشانس بود و هر بار سعی کردم به عقب برگردم. بدنم چندبار من را ناامید کرد."

او به زمانی اشاره کرد که قبل از پیوستن به چلسی مورد توجه لیورپول قرار داشت. لاویا گفت: "من از مدت‌ها قبل از پیشنهاد چلسی، درباره لیورپول شنیده بودم. متوجه شدم که من را می‌خواهند، اما در ذهنم فقط می‌خواستم برای چلسی بازی کنم."

مارسکا که دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود به خوبی از شرایط لاویا باخبر است.

لاویا درمورد سرمربی جدید چلسی گفت: "من در کنار خودم رودری، فرناندینیو، کوین دی بروینه، ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا را داشتم. این بازیکنان می‌توانند در صورت نیاز در خط میانی و در پست‌های مختلف بازی کنند و این چیزی است که وقتی به آن نگاه می‌کنید، می‌گویید "وای، این چه سطحی است." آن‌ها همیشه سرشان را پایین می‌اندازند و کار می‌کنند."

او درباره ترک منچسترسیتی گفت: "این تصمیم سختی نبود، چون احساس می‌کردم برای بازی آماده هستم. من در آن زمان گفت‌وگوی خوبی با پپ گواردیولا داشتم و او گفت: "گوش کن، تو جوانی و باید پیشرفت کنی." او درباره این موضوع با من صادق بود. احساس می‌کردم می‌توانم بازی کنم و فقط به دنبال بهترین فرصت‌ها برای رسیدن به آن مرحله در سریع‌ترین زمان ممکن بودم."

دیدگاه‌ها