کد خبر : 2062195 | 24 مرداد 1403 ساعت 19:46 | 35.2K بازدید | 8 دیدگاه

مادر قهرمان المپیک: دیگر معتاد نیستم، من را ببخش!

شانون، مادر سیمون بایلز ژیمناست آمریکایی، پس از ترک اعتیاد به الکل و مواد مخدر پس از سال‌ها مشتاق ملاقات با فرزندش است.

مادر قهرمان المپیک: دیگر معتاد نیستم، من را ببخش!

به گزارش "ورزش سه"، سیمون بایلز، یکی از ورزشکاران مطرح المپیک پاریس به همراه خواهر و برادرش در شش سالگی، پس از گذراندن مدتی در پرورشگاه از سه سالگی، توسط پدربزرگ و مادربزرگشان به فرزند خواندگی پذیرفته شدند.

مشکلات شانون، مادر این ورزشکار، با اعتیاد به الکل و مواد مخدر دادگاه را مجبور کرد که حضانت بایلز را از مادرش بگیرند. اکنون شانون به دنبال آشتی با برنده سه مدال طلا و یک نقره در المپیک فرانسه است.

مادر سیمون بایلز سال‌هاست که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، همانطور که او در مصاحبه با دیلی میل توضیح داد، اکنون ترک کرده است. او از سال 2022 به عنوان صندوق‌دار در یک سوپرمارکت مشغول به کار است.

2068122

شانون خود را به عنوان یک "معتاد در حال بهبودی" معرفی می‌کند، چیزی که او تصور می‌کند تا آخر عمرش ادامه خواهد داشت.

شانون گفت: "من منتظر او هستم و صبورم، شما نمی‌توانید به کسی فشار بیاورید. من دوست داشتم بخشی از تمام تجربیات او باشم اما فقط باید منتظر او باشم."

علی‌رغم اینکه رابطه مستقیمی با دختر بیولوژیکی خود ندارد، او با پدرش، پدربزرگ سیمون بایلز، صحبت می‌کند، که او را از همه اتفاقاتی که در اطراف این ستاره آمریکایی می‌افتد، آگاه می‌کند.

مادر این ژیمناست با وجود داشتن شماره تلفن سیمون بایلز با او تماس نگرفته و می‌خواهد به حریم شخصی فرزندش احترام بگذارد.

در هر صورت، شانون بر تمایل خود برای از سرگیری رابطه با دخترش اصرار دارد: "از او می‌خواهم که من را ببخشد، از او بخواهم که آیا می‌توانیم با هم ارتباط داشته باشیم و او من را به‌خاطر گذشته‌ام قضاوت نکند. من دوست دارم شخصاً با او صلح کنم."

خود سیمون بایلز گفته بود زندگی در دوران کودکی دشوار، از برخی جهات، برای دستیابی به موفقیت ورزشی، کسب مدال‌ و همچنین به‌خاطر تعهدش به سلامت روان، مفید بوده است.

دیدگاه‌ها