کد خبر : 2062194 | 25 مرداد 1403 ساعت 04:49 | 7.7K بازدید | 10 دیدگاه

بعد از چندین فصل دوری از کلین‌شیت:

هدف مهم نیازمند: فرار از طلسم پورتیموننزه!

پیام نیازمند بعد از دو فصل پیاپی، به دنبال رقابت برای کسب دستکش طلا خواهد بود.

هدف مهم نیازمند: فرار از طلسم پورتیموننزه!

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند بعد از درخشش در بازی‌های لیگ و حضور در تیم ملی فوتبال ایران مورد توجه باشگاه پرتغالی پورتیموننزه قرار گرفت و یک فصل دور از فوتبال ایران به فعالیت ورزشی مشغول بود اما چندان موفق نبود و دوباره به لیگ برتر بازگشت.

کاپیتان دوم سپاهان در دو فصل اخیر و بعد از بازگشت مجدد به این تیم نتوانسته دستکش طلای فوتبال ایران را کسب کند و حتی در کورس کسب این مقام هم چندان موفق نبوده است!

2068120

در سال 1401 رقابت نزدیکی بین علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی شکل گرفت که در نهایت بیرانوند با 18 کلین‌شیت و پورحمیدی با 17 کلین‌شیت در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند و پیام نیازمند با 14 کلین‌شیت در رتبه سوم حضور داشت.

اما در سال 1402 فاصله حتی بیشتر از قبل شد و این رقابت بین حسینی و پورحمیدی شکل گرفت و هر دو آنها با 18 کلین‌شیت مشترکا در رتبه نخست قرار گرفتند و بیرانوند با 13 کلین‌شیت در رتبه سوم، نیازمند با فاصله زیادی این‌بار در طول فصل فقط 8 کلین‌شیت انجام داده بود.

گلر ملی‌پوش و توانمند سپاهان در این فصل هدف خاصی خواهد داشت تا با کلین‌شیت کردن در مسابقات سپاهان علاوه بر رقابت برای کسب دستکش‌طلا تیم خود را هم در وضعیت دفاعی بهتری قرار دهد، البته سپاهان در اولین بازی فصل خود مقابل شباب الاهلی روز کابوس‌واری را پشت سر گذاشت اما باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها