کد خبر : 2062188 | 25 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ دو و سه معطل کمیته انضباطی است!

زمان برگزاری مسابقات لیگ دو و سه در گروی مشخص شدن وضعیت پرونده‌های تیم‌های این رقابت‌ها خواهد بود.

لیگ دو و سه معطل کمیته انضباطی است!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به تازگی فرا می‌رسد و تیم‌ها پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی، از اواخر مرداد ماه دوباره به میادین برمی‌گردند.

روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ (فردا) لیگ بیست و چهارم با برگزاری سه دیدار شروع می‌شود و طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، مسابقات لیگ آزادگان کشور هم از اوایل شهریور ماه شروع می‌شود.

2068104

با این موضوع یکی از ابهامات، شرایط شروع مسابقات لیگ دو و سه بود که امروز در نشست خبری ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی با خبرنگاران مطرح شد و او در پاسخ به زمان آغاز این رقابت‌ها گفت: پیش‌بینی من این است که در فصل جدید شاهد کم شدن تخلفات خواهیم بود. درمورد سفارشات اگر هم سفارشی شده باید ببینیم پذیرفته شده یا نه؟ خیلی اوقات تماس‌هایی برای اینکه سرعت در رسیدگی باشد و… داشتیم. الان لیگ ۳ به‌خاطر ۲ پرونده انضباطی متوقف شده و معلوم نیست این دو شکایت چه زمانی به سرانجام می‌رسد. چون بحث جعل مطرح است و تحقیقات متعددی لازم است.

او ادامه داد: تماس زیاد داریم که لیگ معطل است و تکلیف ما باید مشخص شد، این توصیه‌ها هست ولی قطعا هیچ تأثیری ندارد و تشخیص اعضا است که به صورت حکم بدوی صادر می‌شود. نهایتا اعضای کمیته استیناف رأی قطعی را صادر می‌کنند.

دیدگاه‌ها