کد خبر : 2062187 | 25 مرداد 1403 ساعت 03:55 | 40K بازدید | 22 دیدگاه

اولین نفر تو باید بروی

بارسا خبر ناگوار را به جانشین مسی داد

بارسلونا کار فروش یا انتقال قرضی بازیکنانی که مدنظر فلیک نیستند را شروع کرده و آنسو فاتی در صدر این لیست قرار دارد.

بارسا خبر ناگوار را به جانشین مسی داد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده آنسو فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری به ظهور یک لیونل مسی دیگر امیدوار باشند و او را مدعی اصلی تبدیل شدن به ستاره اول این تیم پس از جدایی این فوق ستاره آرژانتینی بدانند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت.

فاتی بعد از یک فصل حضور قرضی ناموفق در برایتون به بارسا برگشته و باشگاه کاتالان تمایلی برای حفظ او ندارد.

بارسا موظف است عملیات خروج را برای ثبت قرارداد بازیکنان تسریع کند. اولویت فروش کلمنت لنگله و آنسو فاتی در اسرع وقت است. و همه چیز نشان می‌دهد که فاتی نزدیک‌تر به درب خروج است.

2068102

بارسا در تماس دائمی با ایجنت او، ژرژ مندس، است که پس از رد شدن احتمال رفتن او به عربستان، چندین راه را برای انتقال قرضی این بازیکن را بررسی می‌کند. سویا، بنفیکا و ولورهمپتون به این بازیکن علاقه‌مند هستند و بارسا منتظر تصمیم نهایی بازیکن است.

آنسو همچنین بدشانس بوده و نتوانست خود را در پیش فصل به فلیک نشان دهد، اما واقعیت این است که مدیریت ورزشی از قبل برنامه‌ریزی کرده بود که با توجه به تعداد زیاد بازیکنان هجومی در تیم، دروازه خروج را به روی او باز کند. دنی اولمو آمده است و ایده این است که علاوه بر پائو ویکتور، بارسا یک وینگر چپ را به خدمت بگیرد. آنسو می‌خواست بماند اما موضع بارسا متفاوت است و او باید هر چه زودتر برود.

دیدگاه‌ها