کد خبر : 2062182 | 24 مرداد 1403 ساعت 18:52 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

هرگونه مانع‌تراشى جامعه را با خطر مواجه مى كند

حمايت رئيس ستاد ورزش رئيس جمهور از دنيامالى

رئیس کمیته ورزش ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حمایت کرد.

حمايت رئيس ستاد ورزش رئيس جمهور از دنيامالى

به گزارش "ورزش سه"، جمشید تقی‌زاده رئيس کمیته ورزش ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان، رئيس جمهور در پیامی از احمد دنیا مالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حمایت کرد.

در پیام تقی‌زاده آمده است:

امروز کشور عزیز ما ایران اسلامی در آستانه رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به کابینه، در بزنگاه سیاسی مهمی قرار گرفته است. و با عنایت به پیچیدگی‌ها و مشکلات کشور و به امید تغییر و بهبود شرایط زندگی مردم نیاز است  از تصمیمات و برنامه‌های ریاست جمهوری محبوب جناب دکتر پزشکیان حمایت و پشتیبانی همه جانبه‌ای صورت گیرد.

بی‌شک موفقیت و درخشش کابینه دولت موجب امیدواری مردم و نشاط اجتماعی خواهد شد و هرگونه مانع‌تراشی و ایجاد مشکلات در این برهه خطیر و حساس، مردم و جامعه را با چالش‌های گوناگون و پیچیده مواجه خواهد کرد.

انتخاب و معرفی  دکتر دنیا مالی مدیر و مدبر و فردی سرشار از  انگیزه جهت تصدی مدیریت وزارت ورزش و جوانان از سوی دکتر پزشکیان، بارقه امیدیست که با تکیه بر شایستگی، تجارب و توانمندی‌های ایشان شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای درخشان در داخل و محافل بین الملی برای اعتلا و توسعه ورزش کشور باشیم.

یقین دارم نمایندگان محترم مجلس، به ویژه ریاست محترم آن جناب دکتر قالیباف و ریاست محترم کمیسیون فرهنگی جناب حجت الاسلام آقا تهرانی که به شایستگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و مدیریتی دکتر دنیامالی آگاهی و اشراف کامل دارند، در راستای تقویت دولت برای خدمت به مردم عزیز و جامعه بزرگ ورزش را برای خدمت‌گزاری بیشتر امیدوار سازند.

دیدگاه‌ها