کد خبر : 2062179 | 25 مرداد 1403 ساعت 05:29 | 35.2K بازدید | 5 دیدگاه

خشم یونایتدها از ستاره همیشه مصدوم: اخراجش کنید!

طرفداران منچستریونایتد از مصدومیت‌های متوالی لوک شاو عصبانی هستند و خواستار فسخ قرارداد او شده‌اند.

خشم یونایتدها از ستاره همیشه مصدوم: اخراجش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران خشمگین منچستریونایتد از باشگاه خود خواسته‌اند که قرارداد لوک شاو را به دنبال مصدومیت جدید این بازیکن، فسخ کنند.

یونایتد روز سه‌شنبه تایید کرد که پس از غیبت در اکثر رقابت‌های فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعدد، مدافع انگلیسی بار دیگر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، برای بازی‌های ابتدایی فصل 25-2024 لیگ برتر در دسترس نیست.

این مصدومیت‌ شاو باعث عصبانیت هواداران یونایتد شده چون برخی خواستار فسخ قرارداد او توسط باشگاه هستند.

یکی از طرفداران در ایکس نوشت: "او را اخراج کنید".

یک کاربرد دیگر نوشت: "همه چیز در مورد لوک شاو حساب شده است: تلاش برای یک قرارداد جدید، به اندازه کافی برای انگلیس بازی می‌کند، زمانی که می‌خواهد "مصدوم" می‌شود، این شوخی‌های عجیب تکرار می‌شوند."

2068093

یکی از هواداران فداکاری این مدافع را زیر سوال برد و نوشت: "جراحات لوک شاو به تنهایی فقط یک بدشانسی نیست، او هرگز به اندازه کافی از بدن خود مراقبت نکرده و به اندازه کافی خود را وقف تیم نکرده است (رژیم غذایی، پیشگیری از آسیب و غیره). وقتی به اندازه شاو با استعداد هستید، باید خیلی حرفه‌ای هم باشید."

این بازیکن 29 ساله در ماه فوریه دچار آسیب‌دیدگی همسترینگ شد که باعث شد تا باقی رقابت‌های فصل 24-2023 از جمله قهرمانی‌ در جام حذفی را از دست بدهد.

گرت ساوت‌گیت او را در فهرست 26 نفره سه شیرها برای جام ملت‌های اروپا قرار داد اما او تا مرحله یک چهارم نهایی آماده نبود و موفق شد تنها 177 دقیقه در این تورنمنت به میدان برود.

دیدگاه‌ها