کد خبر : 2062168 | 24 مرداد 1403 ساعت 18:05 | 24.8K بازدید | 41 دیدگاه

ما می‌توانیم روی امامی و آذرپیرا حساب باز کنیم

کاوه: همه باید برای بهبود حسن یزدانی کمک کنند

محسن کاوه نسبت به وضعیت آزادکاران کشتی ایران نگرش مثبتی دارد.

کاوه: همه باید برای بهبود حسن یزدانی کمک کنند

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پایان مسابقات المپیک پاریس و در زمان بازگشت به ایران، با استقبال ویژه مردم روبه‌رو شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) درباره شرایط مسابقات المپیک گفت: ژاپنی‌ها نشان دادند نسبت به قبل بهتر شده‌اند اما ما هم باید بیشتر تلاش کنیم.‌ شرایط حسن یزدانی واقعا خاص بود و چیزی نیست که بگوییم. آن ۶ دقیقه، بدترین روز امیرحسین زارع بود و رحمان هم مقابل کشتی‌گیر ژاپنی پیش‌بینی می‌کردیم که رقابتی نزدیک دارد و سخت‌ترین حریف رحمان هم معلوم بود که نماینده ژاپن است.

او ادامه داد: بعد از غفلتی که موقع خاک شدن داشت، امتیازات اصلی را رحمان از دست داد و شرایط به گونه‌ای‌ است که چیزی از ارزش‌های رحمان کم نمی‌شود.

کاوه در توضیح مسئله شکست زارع برابر کشتی‌گیر گرجستانی گفت: آن کشتی تنها دو حالت داشت. حریف زارع یک ورزشکار کم‌نفس بود که خودش را به مصدومیت زده بود و یا باید اعتراض می‌کردیم تا زارع محروم شود و حتی فکر می‌کنم او هم می‌توانست از این موضوع استفاده کند.

2066407

وی افزود: چیزی از دست ما بر نمی‌آید. پتریاشویلی خودش کشتی را رها می‌کرد و داور هیچ اخطار و تذکری به او نمی‌داد. ضربات زیادی به زارع زد که خطا بود ولی واقعا دست ما نبود.

محسن کاوه همچنین با اشاره به وضعیت یونس امامی توضیح داد: یونس زحمت کشید و کارش خوب بود. یونس با کایل دایک وقتی زیر داد، بهم ریخت و اختلافی زیادی واقعا نداشتند. او وزن زیادی کم نکرده بود و آذرپیرا هم باید بگویم که در ۹۲ کیلوگرم اوت شد اما الان یک حرکت رو به جلو داشت و کشتی خوبی داشت الا ۵۰ ثانیه آخر که اشتباه کرد. در رده‌بندی خدا را شکر خودش را جمع کرد و قطعا می‌توانیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم.

او در مورد مصدومیت ناگهانی حسن یزدانی نیز گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا بحث مداوای حسن یزدانی را به خوبی مدیریت کنیم و در مراحل عملی هم شرایط را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها