کد خبر : 2062166 | 24 مرداد 1403 ساعت 17:51 | 15.4K بازدید | 28 دیدگاه

هیچ انتظاری از هیچ‌کس نداریم

عموزاد: فقط می‌خواهم جبران کنم

رحمان عموزاد از حالا می‌خواهد دوباره تمریناتش را برای افتخارآفرینی و مدال‌آوری شروع کند.

عموزاد: فقط می‌خواهم جبران کنم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان عموزاد کشتی‌گیر جوان و خوش‌آتیه کاروان المپیک ایران که امیدوار بود در المپیک پاریس بتواند با کسب مدال طلا به ایران بازگردد، حالا برخلاف میل و انتظاراتش با مدال نقره به کشور بازگشت. 
امروز کاروان تیم کشتی آزاد ایران به کشور بازگشت تا بدین ترتیب مدال‌آوران و افتخارآفرینان به عنوان آخرین تیم از پاریس به ایران برگردند. 

ویدئو: 350018

رحمان عموزاد که با استقبال ویژه مردم روبه‌رو شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شرایطش گفت: من به قرعه فکر نمی‌کردم و ۹ ماه با تمام وجودم جنگیدم. این مدال تمام زحمات من بود و هر بار که تمرین می‌کردم آماده‌تر از قبل بودم. البته فینال نشد که بتوانم طلا به دست بیاورم اما از حالا می‌خواهم بررسی کنم تا دوباره جبران کنم.

او ادامه داد: خیلی راه مانده و حداقل ۱۰-۱۵ سال دیگر می‌خواهم کشتی بگیرم. ما از مسئولین و مردم هیچ انتظاری نداریم اما می‌خواهیم مسئولین حق مدال‌آوران کشتی و تکواندو را بدهند تا باز هم مدال‌آوری کنیم و ۴ سال بعد عملکردی بهتر داشته باشیم.

عموزاد همچنین در پایان تاکید کرد: آن چیز که باید می‌شد نشد. من الان می‌خواهم بررسی کنم تا ببینم چرا نشد که با طلا برگردم. قطعا جبران خواهم کرد. شرایطی پیش آمد و اینگونه شد.

دیدگاه‌ها