کد خبر : 2062153 | 24 مرداد 1403 ساعت 16:52 | 31.6K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

انریکه سه بازیکن پی‌اس‌جی را کنار گذاشت

لوئیس انریکه به سه بازیکن پی‌اس‌جی گفته است که برای فصل جدید نیازی به آنها ندارد.

انریکه سه بازیکن پی‌اس‌جی را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌ سن‌ژرمن فصل جدید را جمعه شب برابر لوآور آغاز می‌کند، اما همچنان نتوانسته تیم کاملی ببندد. انتظار می‌رود دزیره دوئه، جوان 19 ساله، علاوه بر دو بازیکن دیگر، در روزهای آینده به پی‌اس‌جی ملحق شوند در حالی که هنوز یک جانشین تخصصی برای امباپه جذب نشده است، بنابراین لوئیس کامپوس به عنوان مدیر ورزرشی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

این را هم باید اضافه کنیم که لوئیز انریکه به چند نفر از بازیکنان تیم اول اطلاع داده است که در ایده‌های او جایی ندارند و انتظار می‌رود تا قبل از 30 آگوست از این تیم جدا شوند.

مانوئل اوگارته، دانیلو و موکیله سه فوتبالیستی که سرمربی اسپانیایی آنها را کنار گذاشته است. اولی که فصل گذشته با 60 میلیون میلیون یورو با پاریس قرارداد امضا کرد، جایگاه خود را از دست داده تا جایی که باشگاه امیدوار است انتقال او در هفته‌های آینده محقق شود. منچستریونایتد همچنان به او توجه دارد، علی‌رغم این واقعیت که مذاکرات کند شده و به بن‌بست نیز خورده است.

2068051

همچنین نمی‌توان آینده کارلوس سولر را نادیده گرفت که اگرچه در طول فصل دقایقی خوب نصیبش شد، اما هنوز در میان بازیکنان ثابت انریکه محسوب نمی‌شود. ممکن است او نیز به زودی از پاریس رفتنی باشد.

دیدگاه‌ها