کد خبر : 2062127 | 24 مرداد 1403 ساعت 14:41 | 44.8K بازدید | 77 دیدگاه

یک قدم تا بهشت

مودریچ و رکوردی که هیچکس در رئال ندارد

لوکا مودریچ امشب در آستانه کسب یک افتخار بزرگ است، مردی با بیشترین تعداد قهرمانی در تاریخ 122 ساله رئال.

مودریچ و رکوردی که هیچکس در رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ کروات در صورت شکست آتالانتا در سوپرجام اروپا با کسب بیست و هفتمین جام خود، تبدیل به بازیکنی با بیشترین عناوین در تاریخ رئال مادرید خواهد شد. همچنین کارلو آنچلوتی نیز می‌تواند با رکورد میگل مونیوز به عنوان موفق‌ترین مربی تاریخ رئال با کسب 14 جام برابر شود.

در واقع امشب مودریچ و آنچلوتی در دروازه‌های بهشت هستند و فرصت رسیدن به رکوردی رشک برانگیز را دارند. مودریچ که تصمیم گرفت یک سال دیگر نیز به فوتبالش در رئال ادامه دهد، امسال کاپیتان اول تیم خواهد بود و در صورت فتح سوپرجام، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و با گذر از ناچو با 27 قهرمانی پرافتخارترین بازیکن رئال می‌شود.

2029781

کمتر از سه ماه قبل و پس از 58 سال، مودریچ به همراه ناچو، دنی کارواخال و تونی کروس، موفق شدند با رکورد 6 قهرمانی اروپایی پاکو خنتو برابری کنند. حالا هافبک کروات این شانس را دارد که به فوتبالیستی با بیشترین قهرمانی در تاریخ 122 ساله رئال مادرید تبدیل شود.
اگر امشب تیم مادریدی در ورشو آتالانتا را شکست دهد، دنی کارواخال نیز از کریم بنزما و مارسلو پیشی خواهد گرفت و با 26 عنوان قهرمانی به رکورد ناچو می‌رسد. در عین حال، لوکاس واسکز نیز با 22 قهرمانی با رکورد سرخیو راموس و مانولو سانچیس برابر خواهد شد.

دیدگاه‌ها