کد خبر : 2062113 | 25 مرداد 1403 ساعت 02:49 | 12.4K بازدید | 8 دیدگاه

برنامه ویژه برای ستاره میلان: ساختن بازیکن جدید

پائولو فونسکا اطمینان دارد که رافائل لیائو تحت هدایت او به بازیکنی متفاوت تبدیل خواهد شد.

برنامه ویژه برای ستاره میلان: ساختن بازیکن جدید

به گزارش "ورزش سه"، فونسکا چند هفته قبل به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شد تا جانشین استفانو پیولی روی نیمکت این تیم شود و هواداران روسونری امیدوار هستند که او بتواند بار دیگر آنها را به مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری آ ایتالیا تبدیل کند.

لیائو در طول چند فصل اخیر همیشه عملکردی درخشان و موثر در ترکیب این تیم داشته و با وجود تمام پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشته تصمیم گرفته است که به حضورش در سن سیرو ادامه دهد و به نظر می‌رسد که فونسکا هم برنامه ویژه‌ای برای استفاده از او در ترکیب تیمش دارد.

2051794

سرمربی جدید میلان در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« به نظر می‌رسد که لیائو آزادی عمل بیشتری برای بازی در میلان دارد. همه ما در کنار هم کار می‌کنیم و همیشه در حال صحبت با یکدیگر هستیم. نمی‌دانم که آیا او نسبت به فصل گذشته بهتر خواهد شد یا بدتر اما مطمئن هستم که به بازیکنی جدید و متفاوت تبدیل خواهد شد.»

میلان در اولین دیدارش در رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه سن سیرو روبروی تورینو به میدان خواهد رفت و امیدوار است که فصل را با پیروزی و قاطعانه آغاز کند.

دیدگاه‌ها