کد خبر : 2062105 | 25 مرداد 1403 ساعت 02:22 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

دو بازیکن خارجی السد بین زمین و آسمان

السد قطر برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود با چالشی جدی روبرو شده است.

دو بازیکن خارجی السد بین زمین و آسمان

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه السد که به دنبال حضور موفق در مسابقات لیگ‌ نخبگان آسیاست، با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا که به تیم‌ها اجازه می‌دهد به منظور افزایش رقابت و بالا یردن سطح مسابقات 11 بازیکن خارجی در اختیار داشته باشند، 9 بازیکن خارجی به خدمت گرفته است.

مدیران السد در حالی این بازیکنان خارجی را جذب کرده‌اند که فدراسیون فوتبال قطر تنها اجازه ثبت نام 7 بازیکن خارجی در لیست تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر را می‌دهد.

لیست بازیکنان خارجی السد شامل رومن ساسی (مراکش)، عبدالصمد بوناصر (الجزایر)، پائولو اوتاویو (برزیل)، محمد کامارا (مالی) و گیلرمه تورس (برزیل)، ماتئوس اوریبه (کلمبیایی)، گونزالو پلاتا (اکوادور)، جووانی هنریکه (برزیل) و رافا موخیکا (اسپانیا) است.

این در حالی است که در دیدار السد مقابل الشمال در هفته اول لیگ ستارگان قطر، عبدالصمد بوناصر، پائولو اوتاویو، گیلرمه تورس، جووانی هنریکه و رافا موخیکا در لیست این تیم حضور داشتند.

در این دیدار محمد کامارای مالیایی به دلیل محرومیتی در زمان حضور در باشگاه سابقش، موناکو، با آن مواجه شده بود، در این بازی حضور نداشت و گونزالو پلاتا هم که در آستانه انتقال به باشگاه کورینتیانس قرار دارد، در بازی غایب بود. همچنین رومن ساسی و ماتئوس اوریبه نیز با توجه به اینکه با تاخیر در اردوی السد حاضر شده‌اند، در لیست این تیم در هفته اول قرار نگرفتند.

دیدگاه‌ها