کد خبر : 2062090 | 24 مرداد 1403 ساعت 12:27 | 47.3K بازدید | 60 دیدگاه

اولین چیزی بود که پسرم به من گفت

برخورد به رئال و امباپه: این هم از شانس ما بود!

یاگوبا آراساته، سرمربی رئال مایورکا، از اینکه در اولین بازی رسمی که هدایت مایورکا را برعهده دارد، باید برابر رئال مادرید و امباپه قرار بگیرد، راضی نیست.

برخورد به رئال و امباپه: این هم از شانس ما بود!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته بعد مایورکا در اولین هفته لالیگا و در خانه خود میزبان رئال مادرید است. رئالی که قدرتمندتر از فصل قبل شده و حالا فوق ستاره‌ای چون کیلیان امباپه را در ترکیبش دارد.

آراساته فصل قبل مربی اوساسونا بود و حالا چالشی جدید در مایورکا شروع کرده است. طبعا او خوشحال نیست در اولین گام باید به مصاف قهرمان اروپا برود. مربی باسکی در این رابطه گفت: «درست است که ما در اولین روز لیگ هستیم و هیچ تیمی آماده نیست، اما اگر تیمی باشد که سریعاً با آنچه نیاز دارد خودش را وفق می‌دهد، آن رئال مادرید است و خُب، ما باید این چالش بزرگ را قبول کنیم. باید یک بازی تقریباً عالی ارائه دهیم تا شانسی برای امتیاز گرفتن داشته باشیم و ما آن را امتحان می‌کنیم. رئال مادرید تیمی است که تقریباً در هر بازی، چه در لیگ و چه در اروپا، برنده می‌شود و کاری که ما باید انجام دهیم این است که بی‌نقص باشیم. می‌خواهیم کار را برای رئال سخت کنیم.»

2067983

مربی مایورکا در مورد اولین بازی کیلیان امباپه در لالیگا نیز گفت: «وقتی قرعه‌کشی انجام شد، این اولین چیزی بود که پسرم به من گفت. این هم از بدشانسی ما بود. ما در سن مویش، اولین بازی امباپه را در لالیگا خواهیم دید و من از این موضوع خوشحال نیستم (می‌خندد). امشب او را با آرامش در سوپرجام اروپا خواهم دید ولی حدس می‌زنم روز بازی امباپه برابر ما شرایط آرامی نداشته باشم.»

دیدگاه‌ها