کد خبر : 2062078 | 24 مرداد 1403 ساعت 12:04 | 8.8K بازدید | 18 دیدگاه

هراس بزرگ در چلسی: بسته شدن پنجره و محرومیت

ریچارد مسترز، مدیر لیگ برتر انگلیس، از تحقیقات درباره تخلفات مالی چلسی خبر داد و این باعث نگرانی بسیاری در این باشگاه شده است.

هراس بزرگ در چلسی: بسته شدن پنجره و محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از حضور رومن آبراموویچ به عنوان مالک اصلی و رییس در راس این باشگاه در سال ۲۰۰۳ به یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال انگلیس و همچنین اروپا تبدیل شد و خیلی زود توانست جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری به دست آورد و روزهای خوبی را سپری کند.

این مالک روس در سال ۲۰۲۲ مجبور به واگذاری این باشگاه به بهداد اقبالی و تاد بولی شد اما تحقیقات درباره تخلفات احتمالی آبی‌های لندن و نقض قوانین فرپلی مالی و حتی پرداخت‌های غیرقانونی در طول مدت ریاست آبراموویچ از مدتی قبل آغاز شده بود و حالا به گفته مدیر لیگ برتر انگلیس به اتمام رسیده و باید منتظر اعلام نتیجه‌اش باشیم.

مسترز در این باره به تاک اسپورت گفت: «خیلی پیچیده است که باشگاهی درباره اتفاقاتی با ما صحبت کند که در دوران مالکان قبلی رخ داده است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تحقیقات به نتیجه نهایی رسیده است. اما تا زمانی که این نتیجه رسما اعلام نشود، نمی‌توانم بگویم که قرار است پس از این چه اتفاقی رخ دهد.»

مطرح شدن این اظهارات و نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج این تحقیقات باعث شده است که هواداران چلسی و مدیران این باشگاه به شدت نگران تبعات این تحقیقات و کسر امتیاز احتمالی یا محرومیت آنها با بسته شدن چند پنجره نقل و انتقالاتی باشند که کار را بدون شک برای آنها بسیار سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها